Meer achtergelaten dan meegenomen, ik zeg winning!quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie boeken in een minibieb gezet en heb er weer twee meegenomen. Dat schiet al op!
Vroeger had je de tijd om ze te spelen maar niet het geld om ze te kopen, nu kun je ze kopen maar heb je geen tijd meer om ze te spelenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat helpt inderdaad. Ik ben beter in games kopen dan in ze spelen.
Ja, zelfde hier. In de laatste week kwamen er vier boeken bij en heb ik een half boek gelezen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik met boeken.
Had er gister weer eentje gekocht maar die was ook afgeprijsd naar 2 euroEn heb er nog twee in de pre-order en twee korte verhalen in de pre-order.
Nee, op Switch valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog 30 Switch games die ik nog nooit gestart heb zelfs.
En geen energie meer.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je de tijd om ze te spelen maar niet het geld om ze te kopen, nu kun je ze kopen maar heb je geen tijd meer om ze te spelen
Ik speel vooral indies de laatste tijd. Zijn soms leuker dan die triple-A nonsens.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, same. Ik kom m'n tijd wel door tot het tijd is om nieuwe te kopen.
Maar IJs, wat speel je nu vooral dan? Nou, free to play spellen uiteraard. Make it make sense.
Er was een tijd dat ik alles wat los en vast zat kocht op de Switch. Meeste nooit gespeeld. Denk dat de meeste me ook niet echt boeien.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, op Switch valt dat wel mee.
Steam negeren we even en Epic doet niet mee met al die gratis redeems.
ik maak standaard een % van mijn loon over naar de boekenwinkels waar ik kom.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben geschokt. Hoe heeft dat kunnen gebeuren?
Gewoon netjes voor 23.00 uur op bed liggen ipv tot 3 uur 's nachts doorgamenquote:
100%?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik maak standaard een % van mijn loon over naar de boekenwinkels waar ik kom.
Daarom heb ik geen Switch, kom er toch niet aan toequote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je de tijd om ze te spelen maar niet het geld om ze te kopen, nu kun je ze kopen maar heb je geen tijd meer om ze te spelen
Ik ben gewoon oud, dan ben je altijd moe.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon netjes voor 23.00 uur op bed liggen ipv tot 3 uur 's nachts doorgamen
Ik had gisteren tijd en energie, maar toen besloot m'n laptop compleet over de zeik te gaan. HdP.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd heb je niet, tijd maak je.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen Switch, kom er toch niet aan toe
En als je weer tijd genoeg hebt later, ben je te suf om ze te spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet je ineens volwassen dingen doen, zoals de was ofzoquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
En als je weer tijd genoeg hebt later, ben je te suf om ze te spelen.
Hehe.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat helpt inderdaad. Ik ben beter in games kopen dan in ze spelen.
Het hangt bij mij echt van m'n bui af, ik wissel tussen hordes afknallen en Animal Crossing, zeg maar. Of ja, nu dan Hello Kitty Island Adventure, want ACNH heb ik "op" gespeeld.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik speel vooral indies de laatste tijd. Zijn soms leuker dan die triple-A nonsens.
Ik had vorige week eindelijk Atomic Heart in de PS5 gestopt, was natuurlijk eerst de halve avond bezig met het installeren en updates binnen halen waardoor ik er 's avonds geen zin meer in had. En toen werd het opeens zomertijd waardoor het te licht is om te gamenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gisteren tijd en energie, maar toen besloot m'n laptop compleet over de zeik te gaan. HdP.
En ja, ik heb m'n desktop, maar vent en ik vinden het gezellig om tegenover elkaar te zitten terwijl we autistisch dezelfde game zitten te spelen (maar niet samen in een team).
Oh god ja, dan heb je eindelijk weer eens echt zin in iets, zijn er honderdmiljoenmiljard updates.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vorige week eindelijk Atomic Heart in de PS5 gestopt, was natuurlijk eerst de halve avond bezig met het installeren en updates binnen halen waardoor ik er 's avonds geen zin meer in had. En toen werd het opeens zomertijd waardoor het te licht is om te gamen
Moet je nu wachten tot oktober?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vorige week eindelijk Atomic Heart in de PS5 gestopt, was natuurlijk eerst de halve avond bezig met het installeren en updates binnen halen waardoor ik er 's avonds geen zin meer in had. En toen werd het opeens zomertijd waardoor het te licht is om te gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |