SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Als zij online is moet je ook altijd je bord leeg etenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:essenhills is wel dominant ineens. Had ik niet achter haar gezocht!
Stille wateren ditdat.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
kijk maar uit als je haar naam met een e te veel neerzet heb je al problemenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben al mokertje dik. Dat gaat niet goed komen.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als zij online is moet je ook altijd je bord leeg eten
Ik duik gelijk onder!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk maar uit als je haar naam met een e te veel neerzet heb je al problemen
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al mokertje dik. Dat gaat niet goed komen.
* Nizno gooit meetlatquote:
Nee maar dacht wel ooit foto gezien te hebbenquote:
Thanks!quote:
Geloof dat die foto uit 2007 is ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar dacht wel ooit foto gezien te hebben
[..]
Thanks!
duh photoshopquote:Op donderdag 3 april 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar dacht wel ooit foto gezien te hebben
[..]
Je hebt geluk dat ik even heel veel geld aan het uitgeven was!quote:
En daarna heb je die opgegeten en daarom ben je nuquote:Op donderdag 3 april 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat die foto uit 2007 is ofzo.
Van mij en ChipsZak.?
?quote:
Ja, hele nare smaak zat er aanquote:
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat die foto uit 2007 is ofzo.
Van mij en ChipsZak.?
Nou nou.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
duh photoshop
AI
wat niet meer
ow ouderdom kan idd ook
Nee maar op die foto was ik 21 ofzo, en al stevig.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
En daarna heb je die opgegeten en daarom ben je nu
[..]
?
Mood.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee maar op die foto was ik 21 ofzo, en al stevig.
Nu ben ik oud en heb een dadbod.
Doom.quote:
Domoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |