volgens AT5 is hij meer dood dan levend. Lijkt me dus niet.quote:
Boeiend. Het is interpretatie nummer zoveel.quote:
Dit dus. Als je aandacht wilt moet je zijn waar veel publiek is. Dan zit je op de dam wel goed.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:42 schreef 215 het volgende:
Een deel van de zelfmoordplegers willen gewoon aandacht. Dat is deze man dus prima gelukt. Kennelijk wou hij ook niet anderen tot last zijn want hij reed echt heel beheerst en spaarde zelfs de banden met de stoeprand oprijden.
Gofferquote:Op donderdag 3 april 2025 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De poging liep vast na de 1e twee woorden:
Ik heet…heet…
Ik…ik…heet…heet…heet…
Hij heeft anderhalve minuut gebrand waar duidelijk te zien was dat zijn borst en hoofd vol in de vlammen zaten.quote:
"Godverdomme als ik die kerel vind die mij die auto verkocht heeft dan ram ik zijn hoofd eraf."quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heet…heet…
Ik…ik…heet…heet…heet…
Zwarte humorquote:Op donderdag 3 april 2025 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heet…heet…
Ik…ik…heet…heet…heet…
Het is een Chevrolet, dat is nog vele malen erger.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 april 2025 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heet…heet…
Ik…ik…heet…heet…heet…
Het is een Daewrolet. Nóg erger.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is een Chevrolet, dat is nog vele malen erger.
Wat heeft de politie eigenlijk fout gedaan?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu nog Halsema plaatje dat de Politie heel alert was en uitstekend heeft gereageerd![]()
Maar dat tegen geestes ziekten niets opgewassen is
Rutte natuurlijk buiten beeld laten die alles kapot bezuinigd heeft zodat er zelfs geen cellen meer zijn, geen tbs plekken, geen rechtszaak capaciteit.
Want Halsema moet de beste bestuurder blijven die Amsterdam ooit gehad heeft![]()
En als dat toch niet zo blijkt te zijn is ze al benaderd om de nieuwe linkse partij te gaan leiden
Kan Halsema ook daar weer een heleboel schade aanrichten
Slachtoffer of dader? Hij steekt zichzelf in de fik…quote:Op donderdag 3 april 2025 19:43 schreef ACT-F het volgende:
Dit plaatje vat alles wel samen:
Een agent op de achtergrond die met de handen in de zakken doodgemoedereerd zit te kijken hoe zijn collega een verwoede poging doet om het slachtoffer met een soort confettikanon verder aan te wakkeren, terwijl de standbeelden het niet meer aan kunnen zien. Het is wachten op een nieuw avontuur op deze hotspot.
[ afbeelding ]
Wanhoop en ressentiment. Het is een schreeuw om aandacht en tegelijkertijd een aanval op de grote boze en oneerlijke wereld.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:04 schreef TLC het volgende:
Er zijn eenvoudiger manieren om zelfmoord te plegen lijkt me, dit is nogal omslachtig
Op deze manier wordt je naam niet vergeten. En soms heeft de persoon een boodschap, zoals de befaamde Jan Palach die zichzelf ook in de fik stak. Of een paar jaar geleden in Oss iemand die ontevreden was met de overheidquote:Op donderdag 3 april 2025 20:04 schreef TLC het volgende:
Er zijn eenvoudiger manieren om zelfmoord te plegen lijkt me, dit is nogal omslachtig
Op heterdaad betrapt. Hij is er gloeiend bij!quote:Op donderdag 3 april 2025 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Slachtoffer of dader? Hij steekt zichzelf in de fik…
Op een terras ergens in Frankrijk in de zonquote:Op donderdag 3 april 2025 19:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Godverdomme als ik die kerel vind die mij die auto verkocht heeft dan ram ik zijn hoofd eraf."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |