https://www.at5.nl/artike(...)litie-vermoedt-opzetquote:De politie heeft de hele dam afgezet van vanwege een brandende auto. De politie vermoedt dat de bestuurder de auto met opzet in brand heeft gezet. Hij raakte daarbij gewond.
Play Video
Auto in brand op de Dam - Top Boevenspotter
''We vermoeden dat de bestuurder de brand zelf veroorzaakt heeft. Daarbij wordt rekening gehouden met opzet. De bestuurder is hierbij gewond geraakt'', laat de politie weten.
Op beelden is te zien dat de auto nabij een bloembak voor het vrijheidsmonument staat. Hoe het met de bestuurder gaat, is onbekend.
Pliesie doet er wel wat lang over om die man te blussen imho. Doe je jas uit en gebruik die om de vlammen te doven.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:01 schreef Stupidisco het volgende:
Beelden van eerder
Let op! Bevat beelden van persoon die in brand staat.
[ x ]
Voor je het weet heb je een mes in je ribben, met die gekkies op de Dam.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pliesie doet er wel wat lang over om die man te blussen imho. Doe je jas uit en gebruik die om de vlammen te doven.
Disclaimer: Ik typ dit veilig vanachter mijn computertje zonder te weten wat er precies aan de hand is/was.
Ik herinner mij nog een Duitse agent die iets te snel iets deed.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een mes in je ribben, met die gekkies op de Dam.
Duidelijk iemand die onder invloed is van Brand bierquote:Op donderdag 3 april 2025 14:01 schreef Stupidisco het volgende:
Beelden van eerder
Waarschuwing!
Bevat beelden van persoon die in brand staat.
[ x ]
Wellicht bang dat het een terrorist was met explosieven.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pliesie doet er wel wat lang over om die man te blussen imho. Doe je jas uit en gebruik die om de vlammen te doven.
Disclaimer: Ik typ dit veilig vanachter mijn computertje zonder te weten wat er precies aan de hand is/was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |