Waar koop jij je meubels dan? Yisk, Kwantum, Leenbakker of Seats en Sofa's etc?quote:Op donderdag 3 april 2025 10:06 schreef KalkOenAanSlag het volgende:
Dat tegenwoordig bijna alle meubels van goedkoop pershout zijn en na 2-3 jaar bij een milde tocht door de kamer waaien. Dunne 3mm hardboard bodems voor lades, pershouten wandjes, dat soort zooi. Zal wel weer makkelijk te recyclen zijn. Kan alleen niet met het grofvuil mee, want het is helemaal niet grof. Het is zacht.
De eerstvolgende gaat linea recta door de brievenbus van de CEO van het bedrijf. Past makkelijk. Klodder spuug en je perst het zo tot een 380*265*32mm brievenbusblokje. Of je pakt een draaibank en modelleert er iets anders leuks van.
Alsjeblieft niet. Maar je moet flink moeite doen om een degelijk meubel te vinden. Waar vind je bijvoorbeeld nog een hardhouten meubel dat 3 generaties in de familie overleeft?quote:Op donderdag 3 april 2025 10:08 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Waar koop jij je meubels dan? Yisk, Kwantum, Leenbakker of Seats en Sofa's etc?
Heb jij een antimakassar van lood?quote:Op donderdag 3 april 2025 10:12 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb zelf mijn meubels net na de oorlog aangeschaft bij Meubelfabriek Oisterwijk. Er kan hier een tornado overkomen en dan waait zelfs mijn 10 kilo wegende antimakassar niet door de kamer.
Dan woog ie vast meer dan 10kgquote:Op donderdag 3 april 2025 10:18 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heb jij een antimakassar van lood?
Ik zou niet graag met het interieur van mijn oma willen leven, tijden veranderen, ook de oudere generaties worden moderner maar dat ligt er maar net aan hoe oud je nu bent.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:11 schreef KalkOenAanSlag het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Maar je moet flink moeite doen om een degelijk meubel te vinden. Waar vind je bijvoorbeeld nog een hardhouten meubel dat 3 generaties in de familie overleeft?
Tegen de stralingquote:Op donderdag 3 april 2025 10:18 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heb jij een antimakassar van lood?
Aha. De TT doet me denken aan Marc Vertonghen:quote:Op donderdag 3 april 2025 10:06 schreef KalkOenAanSlag het volgende:
Dat tegenwoordig bijna alle meubels van goedkoop pershout zijn en na 2-3 jaar bij een milde tocht door de kamer waaien. Dunne 3mm hardboard bodems voor lades, pershouten wandjes, dat soort zooi. Zal wel weer makkelijk te recyclen zijn. Kan alleen niet met het grofvuil mee, want het is helemaal niet grof. Het is zacht.
De eerstvolgende gaat linea recta door de brievenbus van de CEO van het bedrijf. Past makkelijk. Klodder spuug en je perst het zo tot een 380*265*32mm brievenbusblokje. Of je pakt een draaibank en modelleert er iets anders leuks van.
Dat heb ik nou ook altijd. Eindelijk een lotgenoot!quote:Op donderdag 3 april 2025 12:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha. De TT doet me denken aan Marc Vertonghen:
Marc Vertonghen kijkt naar iets en het gaat kapot
Als jij er 3 maandsalarissen voor over hebt, kan je die gegarandeerd vindenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:11 schreef KalkOenAanSlag het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Maar je moet flink moeite doen om een degelijk meubel te vinden. Waar vind je bijvoorbeeld nog een hardhouten meubel dat 3 generaties in de familie overleeft?
Het bed van je vriendin houd het anders prima vol.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:06 schreef KalkOenAanSlag het volgende:
Mijn opa heeft dergelijke meuk nog staan, als jij graag in 1885 leeft.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:11 schreef KalkOenAanSlag het volgende:
[..]
Precies. Daar ga je dus. Moderne meuk is gewoon wat het is. Meuk. Zoals toen worden ze zelden nog gemaakt. Een sterk stuk gietijzer of robuust eikenhout hoeft er toch niet uit te zien, alsof ik morgenochtend met de Flying Scotsman naar mijn werk moet?quote:Op donderdag 3 april 2025 13:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn opa heeft dergelijke meuk nog staan, als jij graag in 1885 leeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |