Omdat er geen reactie komt probeer je die zo uit te lokken door te zeggen dat er een probleem is en het is je nu idd geluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het lijkt me aannemelijker dat Nizno gewoon nog niet op de hoogte was?quote:
was ik wel maar ik wist niet dat je daarom niet overdag kon eten.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt me aannemelijker dat Nizno gewoon nog niet op de hoogte was?
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
zal de chirurg tijdens zo'n operatie ook zingen dat hij een steen heeft verlegd?Ik geloof dat ik blij ben dat ik geen idee heb welk nummer je in je hoofd hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Geen enkele jongen is het waard dat je stopt met etenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
was ik wel maar ik wist niet dat je daarom niet overdag kon eten.
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
zal de chirurg tijdens zo'n operatie ook zingen dat hij een steen heeft verlegd?Ik heb een steen verlegd, in een orgaan op aardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 april 2025 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blij ben dat ik geen idee heb welk nummer je in je hoofd hebt.
On brand bal-post dit.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen enkele jongen is het waard dat je stopt met eten
ja die iddquote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een steen verlegd, in een orgaan op aarde
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee, ik kom er niet doorheen vrees ik.quote:
Is eigenlijk ook wel weer zo.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Paul de Leeuw heeft er ook een versie van opgenomen...quote:Op donderdag 3 april 2025 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik kom er niet doorheen vrees ik.
hier ookquote:Op donderdag 3 april 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
Die taxis zijn hier zulke smerige oplichters man man man
Dat maakt het niet perse beter.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Paul de Leeuw heeft er ook een versie van opgenomen...
Niets is het waard om te stoppen met etenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaar de puntjes...quote:
Als je vol zit.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niets is het waard om te stoppen met eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |