Welke agenda had je dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen posters boven m'n bed, kom nou.
Dat heeft het zich altijd misdragende Belgische wielerpubliek afgedwongen.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:21 schreef Faraday01 het volgende:
Longo Borghini weet heel goed hoe ze Vlaanderen moet pleasen
Wist je dat ze een beetje Nederlands spreekt?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Longo Borghini is echt een zeldzaam oninteressante persoonlijkheid.
Hoeveel interessante persoonlijkheden tel jij in het vrouwenpeloton?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Longo Borghini is echt een zeldzaam oninteressante persoonlijkheid.
Puckgodinquote:Op woensdag 2 april 2025 22:24 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hoeveel interessante persoonlijkheden tel jij in het vrouwenpeloton?
Puck. En dat was het.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:24 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Puck?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:24 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
In de greppel?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel had een babbel met Magnus Sheffield.
Powless is duidelijk minder dan WOUT!quote:Op woensdag 2 april 2025 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout in serieus stijgende lijn!
Wout was vandaag nochtans kansloos in dat sprintje.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Powless is duidelijk minder dan WOUT!
Zou het wat uitmakenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Sep noemt WOUT en Van Baarle terwijl Jorgensen mij de sterkste Visma lijkt.
Brennanquote:Op woensdag 2 april 2025 22:35 schreef DiegoFuser het volgende:
En Bassie?quote:
Die start niet zondag.quote:
Ze verbruikt alleen niet zoveel koolhydraten als wielrenners.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die vreet ook 100 gram koolhydraten per uur
Het is een lastige spagaat, ze moeten zorgen dat Pogacar en Van der Poel zo veel mogelijk geïsoleerd zitten voordat de finale begint, zodat ze een overtal uit kunnen spelen in de tussenstukken. Maar daardoor speel je zeker Pogacar ook weer in de kaart.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wijnen denk ik niet met de manier waarop Pogi en Mathieu tegenwoordig koersen (en hoe vroeg ze durven te beginnen), maar voor een ereplaats zeker wel ja.
Maar denk dat Alpecin en vooral UAE geen vlucht met een sterke Visma laten gaan. Dan moet je al hopen dat je nog goed voorin zit als de ploeggenoten leeg gereden zijn
Die gaf mij vandaag de minste indruk van de drie vooraan. Maar buiten dat: 270 kilometer is sowieso weer een ander verhaal dan een E3 of vandaag. Het record van Jorgenson is daar op dit moment nog wel een stukje minder dan dat van een Van Baarle.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Toen hadden de alarmbellen wel af moeten gaan in de ploegleidersauto.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu ik zie hoe makkelijk hij weer terugkomt bij het groepje van twee Visma's denk ik wel dat hij gewoon de sterkste in de koers was.
Rik geeft een interview over Rik. Maar het moet vooral niet over Rik gaan verder.quote:Populaire steward Rik (54) heeft het stilaan gehad met ‘bekendheid’: “Het moet over de koers gaan, niet over mij”
Rik Bossuyt (54) staat zondag klaar om de winnaar en winnares van de Ronde van Vlaanderen op te vangen na de aankomst in Oudenaarde. Hij doet dat al achttien jaar en werd de jongste jaren zelfs populair omdat hij de winnaars in enkele koersen met een opvallende tweewieler begeleidde aan de finishlijn. “Maar al die aandacht mag stoppen, het moet over de koers gaan en niet over mij”, zegt hij.
Wie naar de Vlaamse klassiekers kijkt, ziet hem altijd aan de aankomst: Rik Bossuyt. Hij begeleidt als steward de winnaar en winnares na de aankomst en lost ze dan voor geen meter. Dat laatste is letterlijk te nemen. “De winnaar moet zo snel mogelijk naar het flashinterview”, zegt Rik. “Hij of zij mag dus geen interview geven aan iemand die daar staat.”
“Na het flashinterview gaat het naar de tent waar de verzorger staat. Om even te verfrissen en verse kledij aan te trekken. Dan is er de podiumceremonie. Nadien volgt meestal een interview met de televisieploeg van het land van de winnaar. Daarna gaat het richting de zogenoemde mixed zone, waar alle tv-ploegen staan. Als dat afgelopen is, moet de winnaar of winnares nog naar de Sporza-toren, en dan naar de perszaal.”
Bossuyt doet dat werk al meer dan twintig jaar. “Ik werkte als steward op festivals zoals Dranouter”, zegt hij. “Zo werd ik gevraagd om te helpen aan de start van de Ronde van Vlaanderen in Brugge. De eerste jaren deed ik alleen de start, nadien ook de aankomst. Het zal nu mijn achttiende jaar zijn dat ik zowel aan start als finish aanwezig ben.”
Vooral door op tv in beeld te komen, eerst met de step en nadien met een All-Terrain E-Scooter, een soort kruising tussen een elektrische step en mountainbike, werd Rik populair. “Het was zeker niet de bedoeling, al die aandacht”, zegt hij. “Eigenlijk moet het over de koers gaan, en niet over mij.”
En toch werd hij een halve BV en moet hij geregeld poseren voor selfies. “Dat gebeurt meer en meer en is niet erg”, zegt de man. “Sinds Kuurne-Brussel-Kuurne in 2024, waarin ik Wout van Aert na de aankomt begeleidde met de step, is het ontploft. Maar het mag nu stoppen, het is goed geweest.” Toch levert zijn bekendheid hem een job als steward op in de Ronde van Tsjechië.
“Toen Stybar won, werd ik bekend in Tsjechië, en sinds een populaire influencer daar filmpjes van mij deelde, ontplofte het ook ginder. In 2024 ging ik voor de eerste keer naar de Ronde van Tsjechië. Daar noemen ze mij de Kofola-man. Kofola is een energiedrankje”, zegt Rik met een lach. “Deze zomer ga ik terug.”
Koers is voor Rik, in het dagelijkse leven algemeen directeur van een scholengroep in Kortrijk, een passie. “Het begint altijd al te kriebelen van de Omloop het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne. Daar kijken mensen naar uit. En dan de grote Vlaamse klassiekers. Het leeft elk jaar vroeger in Oudenaarde. Vanaf twee tot drie weken voor de Ronde hoor je er evenveel andere talen als Nederlands.”
“De mooiste koers? De Ronde, zonder twijfel. Al is Gent-Wevelgem ook mooi, dat is een koers zonder de Kwaremont en Paterberg, én in West-Vlaanderen. Bij de Ronde van Limburg moeten we mensen uitleggen dat er een koers passeert, in Kluisbergen of Oudenaarde weet iedereen dat vanzelf. De koers is hier van ons.”
Gewoon een leuke uitzending, maar kwam helaas niet in de buurt van afgelopen maaandag.quote:
De afwezigheid van De Zwarte van Brakel wordt nog dagelijks gevoeld.quote:
quote:Wout van Aert spoelt kater van Dwars door Vlaanderen door met (mentaal) herstelritje, inclusief dessert
Daags na zijn tweede plek heeft Wout van Aert van zich laten horen op Strava. Onze landgenoot werkte een ritje af van zo’n 60 kilometer en had zelfs tijd voor een grapje.
Het scenario van Dwars door Vlaanderen is intussen gekend. Na een lange vlucht werden Wout van Aert, Matteo Jorgensen en Tiesj Benoot geklopt door Neilson Powless. In de sprint liet ‘WVA’ zich verrassend vloeren door de Amerikaan.
Daags na het debacle trok Van Aert donderdagochtend alweer samen op pad met enkele ploegmakkers. Ook ploegleiders Maarten Wynants en Grischa Niermann namen deel aan het herstelritje van zo’n twee uur in en rond Kortrijk. Goed voor zo’n 59 kilometer aan 34 kilometer per uur.
Bij Van Aert lijkt de knop al deels omgedraaid. “De dingen lopen niet altijd zoals je zelf wilt… maar een flat white en pindakaas-brownie kunnen veel goed maken”, schrijft hij met een knipoog op Strava. Binnen drie dagen staat de Ronde van Vlaanderen op het menu.
quote:Sarah De Bie troost Van Aert in jas van Deense makelij
Opvallend beeld bij de aankomst van Dwars door Vlaanderen. Niet alleen zat een teleurgestelde Wout van Aert tegen de dranghekken geleund, ook zijn vrouw Sarah De Bie was van de partij. Het was vooral haar jas die met de aandacht ging lopen.
De Bie, sinds 2018 getrouwd met Wout Van Aert, koos voor een ecru exemplaar van Stella Nova, een Deens modehuis dat al meer dan twintig jaar bestaat en ook bij ons steeds populairder wordt.
De jas, een kort model met een enkele knopenrij en bescheiden kraag, valt vooral op door het patchwork van vlammen en lucifers. Op de rug staat nog een luchtballon en een klaviertje vier, misschien een subtiele hart onder de riem voor Wout van Aert, die net als alle andere wielrenners een portie geluk kan gebruiken.
Maar die geluksbrenger heeft ook een pittig prijskaartje. Voor de jas betaal je zo’n 440 euro. Doe je daar nog de bijpassende broek bij, dan zit je al snel aan 760 euro.
Te prijzig? Dan zijn er nog een hele resem andere Deense modehuizen die hun Scandinavische stijl naar ons land brengen. Denk aan het minimalistische Samsoe&Samsoe dat het moet hebben van kwalitatieve stoffen en onberispelijke snits. Of het hippe Ganni dat de ‘buckle ballerina’ jaren geleden uitbracht en deze zowat zag opduiken in een lichtelijk andere versie bij andere modehuizen. En er is ook nog altijd Selected: betaalbaar, mee met trends en tegelijk tijdloos. Ja, Deense mode is hip.
Iemand heeft dit met een serieus hoofd opgeschreven.quote:
quote:“Vanochtend belde hij nog om me een gelukkige verjaardag te wensen”: wij keken naar de koers bij de jarige bomma (99) van Tim Wellens
Terwijl in Waregem de finale van Dwars door Vlaanderen werd gereden, vierde Antonie Custers haar 99ste verjaardag. Samen met de familie volgde ze de koers en zag ze kleinzoon Tim Wellens opgeven. “Nu is het wel minder spannend, hè.”
In de woonkamer in Sint-Truiden staat de televisie aan, is de koffie ingeschonken en de taart in stukken gesneden. Iedereen zit aan de televisie gekluisterd tot op het scherm plots het nieuws verschijnt: Tim is afgestapt, vijftig kilometer voor de streep.
“Nu is het minder spannend, want Tim is uit de koers gestapt”, zegt zijn vader Leo. Zondag is er een nieuwe kans met de Ronde van Vlaanderen. “Vanmorgen zei hij nog: ‘Ik hoop dat ik een slechte dag heb vandaag, want dan ben ik zondag waarschijnlijk goed.’”
Geen kers op de verjaardagstaart dus, maar toch blijft het gezellig ten huize Wellens. Vandaag draait het vooral om oma Antonie, die haar 99ste verjaardag viert. “Het is heel leuk om samen met de familie naar de koers te kijken. Ik heb een heel goede band met Tim. Ondanks dat hij in Monaco woont, laat hij mij niet vallen. Vanmorgen heeft hij mij nog gebeld om me een gelukkige verjaardag te wensen”, zegt het feestvarken.
Wielrennen zit diep verankerd in de familie. “Mijn broers en ik hebben zelf op hoog niveau gekoerst, dus we leven heel hard mee met Tim”, zegt Leo. “Meestal kijk ik de koers wel alleen, in alle rust. Ik kan er niet goed tegen om de wedstrijd samen met mama te volgen, want als ze iemand van Tim zijn ploeg ziet, denkt ze altijd dat het haar kleinzoon is. Daarstraks was een ploegmaat van Tim mee in de ontsnapping en dan krijg ik het haar niet uitgelegd dat het haar kleinzoon niet was.”
Eclair
“Tim belt minstens één keer per week en heeft voor haar ook een nieuwe telefoon gekocht, speciaal eentje voor ‘oudere mensen’ omdat ze ons niet meer goed begreep via haar oude”, legt Tims vader uit. “Als hij dan eens in België is en gaat trainen, dan stopt hij vaak bij de bakker en haalt hij een eclair uit voor zijn oma.”
“Toen Tim klein was ging hij om de veertien dagen op zaterdag naar zijn oma en opa omdat wij de fietsenwinkel moesten openhouden. Eén keer gingen we hem ophalen en had hij een grote plakker op zijn kin. Toen we de plakker eraf trokken, zagen we dat hij een gapende wonde had. Tim was met een fietsje met dikke banden en een vast verzet gaan fietsen in het veld. Dat veld ging bergaf en hij reed veel te snel. Door het vast verzet konden zijn benen niet meer volgen en ging hij op zijn gezicht. Mijn mama en papa plakten er gewoon een plakker op, maar wij zijn nog naar spoed kunnen rijden om het laten naaien. Kan gebeuren”, lacht Leo vele jaren later.
Antonie woont intussen bij haar zoon Leo en zijn vrouw in een kangoeroewoning, die vijftien jaar geleden werd gebouwd nadat haar man was overleden. “Ze wou absoluut niet naar een rusthuis dus heb ik een stuk aan mijn huis bijgebouwd, zodat ze bij ons kon komen wonen”, vertelt Leo. “Sinds twee jaar heeft ze soms waanideeën en is ze vaak achterdochtig. Daarom overwegen we toch om haar naar een rusthuis te brengen. Maar maandag is Tim hier nog komen eten, hij vroeg of we niemand konden inhuren om voor haar te zorgen, zodat ze toch niet naar een rusthuis moet.”
quote:“Hij wordt betaald om te winnen en moét op zijn strepen staan”: onze analist Jan Bakelants hoopt dat Wout van Aert kopmanschap blijft opeisen
De Blik van Jan
Wout van Aert liep in Dwars door Vlaanderen tegen zijn zuurste nederlaag ooit aan: geklopt in de sprint nadat hij had geëist dat de ploeg vol zijn kaart zou trekken. Hoe moet dat nu richting Ronde van Vlaanderen? Onze analist Jan Bakelants: “Ik weet hoe ‘falen’ een mens kapot kan maken.”
“Wout van Aert heeft een klop op zijn kop gehad, zeker weten. Wat er woensdag gebeurd is in de sprint, is niet goed. Dat was een heel pijnlijk moment. Ik denk niet dat hij goed geslapen zal hebben. Het beste wat je in zo’n geval kan doen, is even een slaappilletje nemen om toch een beetje tot rust te komen.”
“Voor ‘de moral’ is het dodelijk wat daar gebeurd is, maar Wout moet zich erover zetten. Hij kan alleen vooruit. Als je ze wil zien, zijn er veel goeie dingen om mee te nemen na Dwars door Vlaanderen, maar wil hij dat? Kan hij dat? Ik begrijp dat Wout dat nu niet meteen wil geloven - ik was ook zo.”
“Ik ken hem redelijk goed, en op dat vlak lijken we op mekaar. Natuurlijk is hij een veel betere renner dan ik was, maar wat ik bedoel, is dat ik snap hoezeer ‘falen’ aan iemand kan knagen. Ik heb me er zelf ziek aan geërgerd dat ik mijn eigen verwachtingen destijds niet kon inlossen. Dat was een heel zware last - het heeft veel kapot gemaakt. Ik herken hetzelfde bij Wout.”
“Gelukkig wordt hij veel beter omringd bij zijn ploeg. Er zijn mensen die hem opvangen en die hem hierin begeleiden. Ze helpen hem om de dingen van twee kanten te bekijken. Ik denk dat hij daardoor meer ontvankelijk is voor de positieve boodschap.”
“Ik geloof dat ze bij Visma-Lease a bike genoeg zonlicht kunnen laten schijnen door de donkere wolken. Er is net genoeg tijd voor een soort rouwproces: vier dagen moeten volstaan om de ontgoocheling een plaats te geven.”
Krampen
“Als je naar de sportieve feiten kijkt, dan is mijn conclusie dat de Ronde van Vlaanderen zich een stuk spannender aankondigt na wat er woensdag is gebeurd. Hopelijk kan Wout dat ook inzien. Dwars door Vlaanderen was zijn beste koers sinds de Vuelta.”
“En in vergelijking met de ploegen van de grote concurrenten heeft Visma-Lease a bike het goed gedaan. Voor woensdag was Matteo Jorgenson de enige die overtuigend was. Hij blijft consistent, maar nu toont ook Tiesj Benoot zijn beste vorm van dit jaar. Net als Wout van Aert. Ook Dylan van Baarle was goed in de achtergrond.”
“Ik zie een duidelijk stijgende lijn bij Visma-Lease a bike in het algemeen. Het was de eerste keer dat de ploeg zijn wil kon opdringen dit voorjaar. Ik maak daar wel een kanttekening bij: dit was niet de sterkst bezette wedstrijd. Maar goed, bij de luitenanten uit de grote concurrerende blokken zie ik eerder een dalende curve.”
“Plots zie je een wankel vormbeeld bij de mannen die je vooraan had verwacht. Bij Tim Wellens bijvoorbeeld. Ook Jhonatan Narvaez was onzichtbaar. Idem met Jasper Philipsen. Die zou geklaagd hebben over wat keelpijn. Ik hoor het overal: renners die wat ziek worden. Maar niet bij Visma-Lease a bike, zij zijn aan het groeien.”
“Dat contrast wordt een factor zondag. Ik denk dat deze lijn zich gaat doortrekken. Je hoeft niet per se te denken dat Mathieu van der Poel of Tadej Pogacar minder gaan zijn, dat geloof ik ook niet, maar als hun ploeg iets minder goed is, biedt dat wel mogelijkheden aan de tegenstanders om op zijn minst iets te proberen.”
“Dat is het perspectief waarin je het moet zien: straks doen er twee ‘superhumans’ mee die heel moeilijk te kloppen zullen zijn. Je gaat mij ook niet horen zeggen dat het allemaal hoera is rond Van Aert. Die krampen op het einde kan ik plaatsen. Die maken deel uit van het groeiproces.”
“Ik had als renner zelden krampen, maar na een lange periode zonder wedstrijd kon het gebeuren. Klassiekers zijn zeer moeilijk trainbare wedstrijden. Op hoogtestage doe je veel lange, zware trainingen, maar die echte pieken, die hele diepe inspanningen die je in koers doet, zijn er niet. Vaak moet je na zo’n stage nog een keer volledig kapot gaan om dat laatste procentje vorm te winnen. In die zin zijn die krampen een voorbode op een goeie Ronde.”
“Maar wat ik nog niet gezien heb, is de punch van Van Aert. Wout is niet meer explosief. Zijn sprint in de Ronde van de Algarve was niet goed, en na woensdag weet je niet of die is verbeterd. Kijk ook eens naar de manier waarop ze bij Visma-Lease a bike zijn weggereden: dat was niet met een verschroeiende demarrage bergop.”
Waterloo voor Wout
“Ze sloegen een gat op het vlakke en dat hebben ze groter gemaakt door een heel hoog tempo te rijden op Berg Ten Houte en de Côte de Trieu. Maar Wout is niet uit het zadel geweest. Het ging heel hard, maar het was niet de laag waarmee je bergop het verschil maakt. Wat dat betreft, zit ik nog met twijfels: hoe goed is zijn versnelling?”
“Maar ik keer terug naar het begin: het allerbelangrijkste zit nu tussen de oren. Wout voelt zich schuldig omdat hij geëist heeft dat zijn ploegmaats voor hem reden. Ik vond dat geen verkeerde reflex van hem, het is alleen slecht uitgevoerd.”
“Ik hoop dat hij woensdag niet als een soort Waterloo gaat meenemen voor de rest van zijn carrière. Wout van Aert wordt betaald om te winnen en moet op zijn strepen blijven staan. Hij mag niet bang zijn om in de toekomst opnieuw het kopmanschap op te eisen.
Gezond egoïsme
““Wout doet mij als renner denken aan Tom Boonen. Ik zie heel wat parallellen: qua fysieke mogelijkheden en het soort parcours waarop ze uitblinken, en ook qua status en populariteit. Het grote verschil is de manier waarop hun ploegen koersen. Visma-Lease a bike wil winnen als ploeg, het collectief is heilig. Quick-Step wilde even graag winnen, en dat mocht ook met iemand anders zijn, maar toch liefst met Tom Boonen zelf, omdat dat commercieel het meest interessant was.”
Wat Wout vooral niet mag doen, is zondag weer in de rol van de perfecte teamspeler kruipen. Waarom heeft hij al die tijd op Tenerife gezeten? Waarom is hij zo lang van huis geweest? Waarom heeft hij drie weken zitten wenen om zijn zonen? Hij heeft toch zo hard gewerkt om zelf te winnen, niet? Door alles wat er de voorbije jaren gebeurd is, heeft Van Aert zijn killerinstinct voor een deel opgeofferd. Ik zeg: Wout van Aert is kopman en dan is het normaal dat de ploegmaats in zijn dienst staan.”
“Wout heeft in het verleden al genoeg weggegeven. Er is niks mis met een beetje gezond egoïstisch zijn. Winnen is een zelfversterkend proces. Om een winnaar te kunnen zijn, moet je eerst regelmatig winnen. En daarvoor moet je koersen. De hele tijd op een berg zitten, helpt niet.”
“En je mag ook niet te lang stilstaan bij een nederlaag - hoe pijnlijk die ook was. Als die Hollanders zichzelf niet te serieus nemen, dan kunnen ze hier over een paar maanden smakelijk mee lachen: ‘Weet je nog die keer dat we met drie tegen één gingen sprinten...’ En als een ploeg dat niet kan relativeren, dan kan je beter maken dat je weg bent.”
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 april 2025 21:07 schreef DiegoFuser het volgende:
WOUT heeft na het debacle van gisteren zijn woordvoerder aan het werk gezet.
Dit keer zet Jan alles op alles voor het feit WOUT als een kopman gezien moet blijven worden.
Ik heb weer hard zitten lachen.
[..]
Dit geeft het begrip wensdenken een geheel nieuwe dimensie.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:07 schreef DiegoFuser het volgende:
WOUT heeft na het debacle van gisteren zijn woordvoerder aan het werk gezet.
Dit keer zet Jan alles op alles voor het feit WOUT als een kopman gezien moet blijven worden.
Ik heb weer hard zitten lachen.
[..]
Die ook nog uitloopt ook.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:39 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Er is nog een draak van een quiz bezig op de Belg.
Tegen zondag is Wout topfavorietquote:Op donderdag 3 april 2025 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit geeft het begrip wensdenken een geheel nieuwe dimensie.
Hij zat ook in Kulderzipken. Dat vond ik als kind echt fantastisch.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze man zit in letterlijk iedere Belgische serie. Volkomen onvermijdelijk.
Treurig verhaal wel (even serieus).quote:Op donderdag 3 april 2025 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag een meisje omdat het moet.
Nu al meer spreektijd dan de verplichte vrouw van gisteren.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag een meisje omdat het moet.
Ze komt ook beter uit haar woorden. Ik wist niet eens dat het toegestaan is voor Belgische vrouwen om volzinnen te formuleren.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:52 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Nu al meer spreektijd dan de verplichte vrouw van gisteren.
Ongekende opmerking van Karlquote:Op donderdag 3 april 2025 21:53 schreef Felagund het volgende:
Fijn dat je kanker hebt en dus koers kan kijken!
Bizarquote:Op donderdag 3 april 2025 21:53 schreef Felagund het volgende:
Dit kan niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:53 schreef Felagund het volgende:
Tactisch genie die ex bondscoachquote:Op donderdag 3 april 2025 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sven2 vond het verrassend dat Powless op het wiel van Wout wilde zitten.
Zijn er nog Belgen over van onbesproken gedrag?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:02 schreef The_Undertone het volgende:
Walter Capiau, overigens veroordeelde pedofiel.
Kan dat door het materiaal komen, vroeg ze met een wereldrecord aan schroom.quote:
Wel tegenwind op en na de Paterbergquote:Op donderdag 3 april 2025 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Zondag NO wind. Dat wordt dus >45km/h
Dit gaat elk jaar zoquote:Op donderdag 3 april 2025 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het idee dat De Ronde dit jaar extra veel aandacht krijgt. Vooral de Belgen kijken ernaar of België tegen Duitsland in een WK voetbal finale.
Dat is elk jaar wel het geval.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het idee dat De Ronde dit jaar extra veel aandacht krijgt. Vooral de Belgen kijken ernaar of België tegen Duitsland in een WK voetbal finale.
Die is toch onhoudbaar zondag?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:09 schreef Faraday01 het volgende:
Pogacar begint er zondag op 100k al aan.
Matje is ook beter dan ooit.quote:
Ja, dit. Eigenlijk leeft het nu minder omdat elke min of meer nuchtere Vlaming wel door heeft dat de kans dat een Vlaming wint nihil is.quote:
Ik vind dit nog altijd de beste manier om het palmares van renners in klassiekers en grote rondes te bekijken.quote:
Die is met de huidige vorm zwaar kansloos.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
Wout krijgt geen zelfvertrouwen van dit overzicht
Zelfs in topvorm zou alles mee moeten zittenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die is met de huidige vorm zwaar kansloos.
Om vervolgens aan de slag te gaan bij Tietema of zo.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef Faraday01 het volgende:
Sven2 flirt met de Lotto, dat is nogal minder dan UAE of Bora waar het mee begon
Een mens kan maar zo ver omhoog vallen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef Faraday01 het volgende:
Sven2 flirt met de Lotto, dat is nogal minder dan UAE of Bora waar het mee begon
En dat terwijl hij zoveel gewonnen heeft als bondscoach. De Vlaamse Bert van Marwijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef Faraday01 het volgende:
Maar dan kan Sport Vlaanderen in de Ronde niet meer mee doen voor de vroege vluchtquote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jose wil de Lotto en Team Flanders bij elkaar gooien.
Wel een wereldtitel op de weg meer dan DE Woutquote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef DiegoFuser het volgende:
De altijd doperende Chantal Blaak verdient geen aandacht.
Sammy de tweede?quote:
Als je echt humor hebt zeg je Luik.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Felagund het volgende:
Wat vind je de mooiste klassieker, je hoeft echt niet de Ronde van Vlaanderen te zeggen (maar we hopen het wel)?
Ik was haar al vergeten.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Chantal Blaak gaan we 100% zeker snel vergeten. En dat is mooi.
Pakte als amateur al doping. En die positieve test verdween toen wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:36 schreef The_Undertone het volgende:
Ik volg het vrouwenwielrennen en zeker de Nederlandse vrouwen niet zo als jullie, maar Blaak leek me op zich geen onsympathieke dame? Wat is er mis mee?
Dopingzaak, verjaring, dubieuze rol van de instantiesquote:Op donderdag 3 april 2025 22:36 schreef The_Undertone het volgende:
Ik volg het vrouwenwielrennen en zeker de Nederlandse vrouwen niet zo als jullie, maar Blaak leek me op zich geen onsympathieke dame? Wat is er mis mee?
Nouja, als je ziet waar zijn dochter mee getrouwd is.quote:
WLR is unaniem 100% tegen doperende SD renstersquote:Op donderdag 3 april 2025 22:36 schreef The_Undertone het volgende:
Valt wel mee inderdaad, zat wel in een onsympathieke ploeg.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:36 schreef The_Undertone het volgende:
Die zet de brommer aan op de Kwaremont en de rest gaat huilend naar hun moeder.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb Longo Borghini zien schroeien, die wint met speels gemak.
Alleen dan in kromme zinnenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:43 schreef The_Undertone het volgende:
De clichés vliegen ons om de oren.
Powless had ook gewoon een superdagquote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze werd gelost, maar ze werd nog tweede. Mentaal sterk!
Ze had een moeilijk momentje, is daar een verklaring voor? Slechte dag misschien.
Misschien.quote:
Een kort moment last van zwak karakter?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze werd gelost, maar ze werd nog tweede. Mentaal sterk!
Ze had een moeilijk momentje, is daar een verklaring voor? Slechte dag misschien.
Het zwarte gat na Wout gaat onmetelijk diep wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb je iets gestuurd naar WOUT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |