abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:12:57 #51
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33792804
quote:
Je hebt het einde niet gezien en waarschijnlijk de clue echt gigantisch gemist ?

Nee.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_33793077
Mooie film. Af en toe vrij aangrijpend voor me, omdat ik met een terdoodveroordeelde in Texas schrijf en dus veel dingen herkende. Ze hebben het ook opgenomen op de 'echte' plekken, heb daar zelf ook rondgelopen.
pi_33793090
Wel vind ik Dead Man Walking een (nog) betere film over dit onderwerp, omdat die film het morele oordeel aan de kijker laat.
pi_33793144
Uit mn gesloten topic:

Gegroet!

Ik heb laatst ( onder dwang ) met mn vriendinnetje ( onder het motto: 'je vindt hem vast leuk, ik weet het zeker! ) deze film gekeken en ik moet zeggen dat het ondanks de belabberde filmkeuze van mn vriendin me erg mee viel. Ik vond het best een vermakelijke film. Toch had ik er zo mn twijfels over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie o wie heeft de film gezien en denkt hier ook zo over, of juist niet. Ik wil hier geen discussie over het voor of tegen de doodstraf zijn maar puur over de film. Zie ook: http://www.imdb.com/title/tt0289992/

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2006 11:35:59 ]
pi_33793182
SuperFruitig, maak even gebruik van spoilertags. Plaats je spoiler tussen

[ spoiler ]...[ /spoiler ] (zonder de spaties)

Dan verpest je het niet voor mensen die de film nog niet gezien hebben, want dan komt je tekst er zo uit te zien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En moet je hem selecteren om 'm te kunnen zien.
pi_33793235
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
SuperFruitig, maak even gebruik van spoilertags. Plaats je spoiler tussen

[ spoiler ]...[ /spoiler ] (zonder de spaties)

Dan verpest je het niet voor mensen die de film nog niet gezien hebben, want dan komt je tekst er zo uit te zien:
SPOILER
En moet je hem selecteren om 'm te kunnen zien.
Done.
pi_33793291
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Done.
Bedankt!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:45:33 #58
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_33793427
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Wie o wie heeft de film gezien en denkt hier ook zo over, of juist niet. Ik wil hier geen discussie over het voor of tegen de doodstraf zijn maar puur over de film. Zie ook: http://www.imdb.com/title/tt0289992/

SPOILER
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:43:50 #59
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_33802454
Zo dacht ik er ook over, SuperFruitig
vond t een hele goede film
pi_33802492
Ik vond hem erg verwarrend, maar wel goed.
Kevin Spacey is gewoon tof, en de rol die hij heeft ook
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_33802592
Goede film
Kevin Spacey is natuurlijk en vooral ook
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 6 december 2007 @ 22:57:00 #62
32015 suus21
Andre rocks!
pi_55089901
wat was het einde alweer van deze film? Wordt spacey wel of niet veroordeeld?
fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')