SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er werd ook wel erg op hem gehaat hier. Was bij Twente al duidelijk dat ie een hele goede trap heeft.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:49 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ondanks dat hij niet telt, moet ik eerlijk bekennen dag ik wel een beetje fan word hoor van Smaldini
Ja, leuk waren die wedstrijden waar we tegen een muur opliepen.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:58 schreef bbuddybb het volgende:
Dat je het niet voor elkaar krijgt om Groningen thuis op eigen helft vast te zetten, is best sneu.
Ik heb wel het idee dat we ze deels bewust wat verder op laten komen zodat er ook wat ruimte is. Alleen gaar het vervolgens regelmatig mis bij het druk zetten of het passen na de balverovering.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:58 schreef bbuddybb het volgende:
Dat je het niet voor elkaar krijgt om Groningen thuis op eigen helft vast te zetten, is best sneu.
Dat heb ik totaal niet. Lijkt me ook het tegenovergestelde van wat Van Persie elke keer predikt.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat we ze deels bewust wat verder op laten komen zodat er ook wat ruimte is. Alleen gaar het vervolgens regelmatig mis bij het druk zetten of het passen na de balverovering.
Milambo heeft na die goede actie met assist op Hadj weinig meer goed gedaan. Loopt er een beetje als kip zonder kop bij.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand met de aanname van Carranza kan simpelweg geen professionele voetballer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |