Volgens mij zijn het piepschuim krukjes die de febo zelf een kleurtje heeft gegevenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:54 schreef Linnied het volgende:
[..]
Jamaar.. die omvang..
Oh wacht die staan heel dicht bij de camera natuurlijk omdat ze gestapeld zijn..
![]()
Sorry. Moe.
of 'n fles vodkaquote:Op woensdag 2 april 2025 22:29 schreef latevogel het volgende:
Als BB ze nu eens lekker flesje champie gunde he zou toch leuk Zijn
Als het al niet vanzelf is weggelopenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:41 schreef odie22 het volgende:
onder het bed van elsa zal nog wel e.e.a. liggen
Ze gaat ook.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:48 schreef mazaru het volgende:
En Sharice is er weer van overtuigd dat ze morgen gaat.
Jolien heeft van alles gedaan,maar knap vind ik haar niet. ze is niet lelijk,maar niets bijzondersquote:Op woensdag 2 april 2025 22:03 schreef Folies het volgende:
Gebruikt Jolien een Faceapp zodat haar kin er wat mooier uitziet??
in BB? vorige keer was het nog helemaal niets dacht 80 dagen geen idee maar heel lang was vorige week dat hij het zeiquote:Op woensdag 2 april 2025 22:48 schreef engine het volgende:
Rechterhand! En voor de afwisseling een keer links!
Na de finalequote:Op woensdag 2 april 2025 22:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
in BB? vorige keer was het nog helemaal niets dacht 80 dagen geen idee maar heel lang was vorige week dat hij het zei
36 centimeterquote:
Ik vind haar steeds mooier. In het begin dacht ik pffff miss dit miss dat. Maar het bleek een leuk mens, en als ze zo in de zon buiten ligt te slapen is ze echt een schoonheid.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Jolien heeft van alles gedaan,maar knap vind ik haar niet. ze is niet lelijk,maar niets bijzonders
Dat is denk ik een lange lummelquote:
stond onder frikandel check bijpassende foto hahahaquote:
Resultaten frikandelonderzoekquote:Op woensdag 2 april 2025 22:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stond onder frikandel check bijpassende foto hahaha
nog keer gekeken google gaf niet echt goed weer lange lummel idd 36cm
normale frikandel 18,5 cm @:engine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |