ehh, okequote:Op woensdag 2 april 2025 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4,5 gegeven op Untappd! Niet te zuipen maar snoezig blik OMG OMG OMG![]()
![]()
Nee shiny metal discs ben ik niet van. En hoe het "gratis" kan zijn geloof ik ook niet eigenlijk. Geef mijn portie maar aan fikkie.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Vind jij de vrijheidsuitgifte ook leuk dr_flash ? Of is dat iets heel anders
Raar, want ik heb niet met cc betaald en m'n zus heeft ook geen cc en die is het ook gelukt.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
magniet.
Alleen creditcardpersonen mogen naar de UK
Jullie hebben geen kind in de ITquote:Op woensdag 2 april 2025 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar, want ik heb niet met cc betaald en m'n zus heeft ook geen cc en die is het ook gelukt.
Kan Fles ze uitleggen hoe ze de CC moeten koppelen aan Paypalquote:
Ahhquote:Op woensdag 2 april 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee shiny metal discs ben ik niet van. En hoe het "gratis" kan zijn geloof ik ook niet eigenlijk. Geef mijn portie maar aan fikkie.
Als het gratis is ben jij het product. In het geval van die munten wordt je de rest van je leven helemaal kapot gespamd en tegenwoordig mag het niet meer, maar vroeger kreeg je dan automatisch een abonnement waarbij je elke maand een muntje krijgt en 30 euro mocht aftikkenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh
Ik vraag me ook altijd af hoe dat gratis zitvast 10 euro verzendkosten oid
noem je me nu een hoerquote:Op woensdag 2 april 2025 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het gratis is ben jij het product. In het geval van die munten wordt je de rest van je leven helemaal kapot gespamd en tegenwoordig mag het niet meer, maar vroeger kreeg je dan automatisch een abonnement waarbij je elke maand een muntje krijgt en 30 euro mocht aftikken
Als je wilt dat ik je zo noem dan moet je het zeggen, anders blijf ik wel gewoon bij krekkiequote:
en denk je dat ze iets daarvan hebben? Nee.quote:
is een slet niet 'goedkoper' eigenlijkquote:
krekkie vind ik liever klinkenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik je zo noem dan moet je het zeggen, anders blijf ik wel gewoon bij krekkie
Apart, ik heb m'n bankrekening eraan gekoppeld.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan Fles ze uitleggen hoe ze de CC moeten koppelen aan Paypal
Ik zit even in de app te kijken en PayPal staat er niet bij nee. Lekker betrouwbare website was dat dus weer.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en denk je dat ze iets daarvan hebben? Nee.
Paypal kan trouwens niet anders had ik dat zelf wel gedaan. Of het moet na vanochtend geīntroduceerd zijn.
Had ik vroeger ook, tegenwoordig mijn zit mijn AMEX er aan, eigenlijk vooral voor de Flying Blue milesquote:Op woensdag 2 april 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apart, ik heb m'n bankrekening eraan gekoppeld.
Moet je maar een Playstation kopenquote:
die had ik op de eerste Wii.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |