Ik denk dat @Dotteke zo komtquote:Op woensdag 2 april 2025 15:11 schreef Rhosyn het volgende:
Je kan merken dat mannen niet snel op de rapporteer knop drukken.
Als vrouwen zo lang steggelen was Dot allang geroepen..![]()
Ik denk dat ze lekker van het zonnetje geniet en straks weer bezig mag met vegen...quote:Op woensdag 2 april 2025 15:11 schreef Rhosyn het volgende:
Je kan merken dat mannen niet snel op de rapporteer knop drukken.
Als vrouwen zo lang steggelen was Dot allang geroepen..![]()
Ik kom net binnen en zie dat er heel wat werk aan de winkel is.quote:
Top zonquote:Op woensdag 2 april 2025 15:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat zijn de standen nu?quote:Op woensdag 2 april 2025 15:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat de persoonlijke geldpotten niet meer aangevuld gaan worden
Denk ik welquote:Op woensdag 2 april 2025 15:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat de persoonlijke geldpotten niet meer aangevuld gaan worden
Pakken uit de GR en dan de zon weer inquote:Op woensdag 2 april 2025 16:09 schreef Rhosyn het volgende:
BB zei toch echt dat ze nu hun koffers moeten pakken
Okeequote:Op woensdag 2 april 2025 16:09 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Pakken uit de GR en dan de zon weer in
Jane en Charice hebben zelfs hun koffer een dag van te voren moeten inpakkenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zo doen ze het nu he. Tis ook wel een beetje achterlijk om nu alles al in te pakken.
Ja dat was ook onzin toch. Was eigenlijk alleen voor de tv beelden. Want daar zag je ze pakken en daarna was de live. Werd dus niet veel aandacht aan geschonken. Wat ook niet nodig is natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jane en Charice hebben zelfs hun koffer een dag van te voren moeten inpakken
Het is ook geen wonder dat ze niet naar BB luisteren. Hij is totaal niet consequentquote:
Ik denk dat dat komt omdat BB alleen een stem is en niet degene de regels bepaalt.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook geen wonder dat ze niet naar BB luisteren. Hij is totaal niet consequent
wat zei ze dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]En daarvoor zat ze Sharice zwart te maken. Net zoals ze dat elke dag doet.
ja was ook puur voor de beeldenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja dat was ook onzin toch. Was eigenlijk alleen voor de tv beelden. Want daar zag je ze pakken en daarna was de live. Werd dus niet veel aandacht aan geschonken. Wat ook niet nodig is natuurlijk.
denk dat we dat vrijdag pas te weten komen, nog zoiets mochten altijd kijken behalve dit jaar ook weer een SLquote:Op woensdag 2 april 2025 15:39 schreef Folies het volgende:
Tassen met kleding op de bedden. Benieuwd wat ze gaan dragen.
hoe doe je check deze post? hahhahahquote:Op woensdag 2 april 2025 16:55 schreef Linnied het volgende:
Goodiebags vullen was helaas geen 1 april grap. Je kan ze winnen (+ 2 tickets voor de finale) door op insta voor donderdag 10:00 te vertellen wat je het leukste aan de betreffende bewoner vindt..
Ja, ik zag het ook.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:55 schreef Linnied het volgende:
Goodiebags vullen was helaas geen 1 april grap. Je kan ze winnen (+ 2 tickets voor de finale) door op insta voor donderdag 10:00 te vertellen wat je het leukste aan de betreffende bewoner vindt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |