Mattheus in wit. Dat staat hem wel goed denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:46 schreef C.A.I het volgende:
Kartel in beeld jordy in blauw matti in wit wordt nu besproken
Dan zou ik het zo laten als ik Matt wasquote:Op woensdag 2 april 2025 12:44 schreef Rhosyn het volgende:
En ze zitten weer in de zon en Mattheus eet iets wat Jordy vindt stinken.
Tonijn
Jolien vind het ook stinken en vraagt of Mattheus zijn tanden wil poetsen als hij het op heeft want anders kan hij niet dicht bij ze zitten.
Hij moet een blik naast zijn bed zettenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan zou ik het zo laten als ik Matt was
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet een blik naast zijn bed zetten
Haagse bluf 😋 kreeg ik op schippersinternaat altijd op zondag 🙃quote:Op woensdag 2 april 2025 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Opgeklopte eiwit met suiker en bessensap kreeg ik vroeghar bij mijn oma.
Haagse bluf.
Ook lekker
Matt heeft de laatste tijd altijd commentaar op Jordy.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:55 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus heeft Jordy vannacht een vieze prutscheet horen laten..
Okee
leuk voor charisequote:Op woensdag 2 april 2025 13:07 schreef mazaru het volgende:
Vliegtuigje onderweg voor Sharice lees ik net. Wordt tussen 1 en 2 verwacht boven het huis
Ik weet niet hoe ik Jolien moet inschatten maar veel lager dan gemiddeld. Ik begrijp helemaal niet dat je de hele dag met make-up, lange nagels, valse wimpers de dag moet doormaken. Iemand die mij kan helpen dit te begrijpen?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:18 schreef mazaru het volgende:
Jolien kreeg een rek vol kleding en zit te klagen dat er dingen tussen hingen die te groot waren
Ik niet in ieder geval. Alles draait om het uiterlijk bij haar.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:21 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik Jolien moet inschatten maar veel lager dan gemiddeld. Ik begrijp helemaal niet dat je de hele dag met make-up, lange nagels, valse wimpers de dag moet doormaken. Iemand die mij kan helpen dit te begrijpen?
vorig jaar klopte de maten ook niet dus kan ze wel eens gelijk in hebben want Glenn paste ook niet alles moest tnog andere broek voor komenquote:Op woensdag 2 april 2025 13:18 schreef mazaru het volgende:
Jolien kreeg een rek vol kleding en zit te klagen dat er dingen tussen hingen die te groot waren
Is haar uiterlijk dan iets om met naar buiten te komen?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Alles draait om het uiterlijk bij haar.
Ahww mooie tekst, hopelijk krijgt ze er wat zelfvertrouwen van.quote:
Jane loopt er net zo bijquote:Op woensdag 2 april 2025 13:21 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik Jolien moet inschatten maar veel lager dan gemiddeld. Ik begrijp helemaal niet dat je de hele dag met make-up, lange nagels, valse wimpers de dag moet doormaken. Iemand die mij kan helpen dit te begrijpen?
Ze zit erdoor in BB. Dat komt niet door haar bruisende persoonlijkheidquote:Op woensdag 2 april 2025 13:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Is haar uiterlijk dan iets om met naar buiten te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |