Ik zag wel een recept.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:48 schreef Willewa het volgende:
Hebben ze dit bedacht zodat ze de tonijnwraps niet hoeven te eten? Of hebben ze een recept gekregen ofzo?
Sharice deed dat ook. Maar Jolien weet het allemaal wel hoor. Die hoef je niks te lerenquote:Op woensdag 2 april 2025 18:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moeten dat deeg ook telkens als het door die molen gaat ff bestuiven met bloem
Ja stronteigenwijsquote:Op woensdag 2 april 2025 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice deed dat ook. Maar Jolien weet het allemaal wel hoor. Die hoef je niks te leren
Kan het ook zijn hoor...maar dacht meer aan een opdracht van BB want dingen gaan een beetje vreemd....iedereen was aan het wachten om te ontbijten en toen zei Mattie oh wacht ik moet nog mijn tanden poetsen. Waarop Jordy zei Kan je dat niet beter na het ontbijt doen....waarop Mattie zei dat moet voor het eten in verband met gaatjes krijgen.. En de rest keken zo van nouja zal wel.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik neem naast 2 keer tandenpoetsen overdag wel regelmatig een smintje. Lekker frisDus misschien daarom, hij heeft geen Smint daar
Ff frisse bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |