Was écht heel grappigquote:Op woensdag 2 april 2025 17:55 schreef kater1 het volgende:
Mattie werpt zich op zijn bed, Jolien en Jordy komen er achteraan en storten zich op Mattie om hem te troosten, Sharice zegt aan tafel 'pootje deze is voor jou' (het winnen van het kaartspel) komt in de deuropening van de slaapkamer kijken. Ze hebben allemaal lol samen.
Bekschrobsessiequote:Op woensdag 2 april 2025 17:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Jeetje mattie heeft echt een tandenpoets obsessie. Tis al de 3e keer vandaag dat ik zie dat hij zijn tanden poetst.
Dat is echt van de laatste twee weken....dat het poetsen van hem extra in beeld wordt gebracht....en op hele rare tijden.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Jeetje mattie heeft echt een tandenpoets obsessie. Tis al de 3e keer vandaag dat ik zie dat hij zijn tanden poetst.
Ik neem naast 2 keer tandenpoetsen overdag wel regelmatig een smintje. Lekker frisquote:Op woensdag 2 april 2025 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is echt van de laatste twee weken....dat het poetsen van hem extra in beeld wordt gebracht....en op hele rare tijden.
Nee hoor hij doet ook altijd zijn tanden poetsen als ze een spel moeten spelen komt/kwam vaak genoeg in beeldquote:Op woensdag 2 april 2025 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is echt van de laatste twee weken....dat het poetsen van hem extra in beeld wordt gebracht....en op hele rare tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door Willewa op 02-04-2025 18:31:50 ]Leh-kùr
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:26 schreef Willewa het volgende:
Lekker zingen met Sharice 🇮🇹Leuk liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |