Ja die vervelende hulpverleners ook altijdquote:Op woensdag 2 april 2025 00:20 schreef zetalore2 het volgende:
Hoe is het dat een paar hulpverleners en politie agenten erin slagen om heel Nederland te laten bloeden zodat wij geen vuurwerk meer af mogen steken?
Ik vind het wel goed van TS dat hij een scheiding maakt tussen hulpverleners en politieagenten. Sommigen denken dat politieagenten ook hulpverleners zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 00:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja die vervelende hulpverleners ook altijd
tuig is het
Misschien dat de Bibliotheek hier open kan blijven omdat de gemeente minder geld kwijt is aan de handvol bushokjes die hier dan niet vervangen moeten worden.quote:Op woensdag 2 april 2025 05:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Gaat er wat veranderen voor je dan?
Waarmee precies? Dat er nu veel meer illegaal vuurwerk het land in komt? Dat overigens niet is goedgekeurd, voorzien van CE markering en nu het hele jaar door afgestoken gaat worden ipv die 8 uurtjes per jaar?quote:
Is dat zo ja? Zo van, nu het rond nieuwjaar niet meer mag, ga ik elke week uit principe stiekem rotjes afsteken!quote:Op woensdag 2 april 2025 08:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
en nu het hele jaar door afgestoken gaat worden ipv die 8 uurtjes per jaar?
Ja er zijn nu toch geen afsteektijden meer, dus bij verjaardagen/bruiloften en wanneer je er zin in hebt kan je lekker stoken nuquote:Op woensdag 2 april 2025 08:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Zo van, nu het rond nieuwjaar niet meer mag, ga ik elke week uit principe stiekem rotjes afsteken!
Neu dat ga ik lekker hier in nederland doen.quote:Op woensdag 2 april 2025 09:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
OK, ga maar emigreren naar een plek waar ze nog wel vuurwerk afsteken dan
quote:Op woensdag 2 april 2025 09:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Neu dat ga ik lekker hier in nederland doen.
Ik niet gelukkig, niemand gelukkig.
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 2 april 2025 08:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Zo van, nu het rond nieuwjaar niet meer mag, ga ik elke week uit principe stiekem rotjes afsteken!
Nouja deze kan je zelf ook wel inkoppen.quote:Op woensdag 2 april 2025 00:20 schreef zetalore2 het volgende:
er is echt geen enkele reden meer over om hier te blijven wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |