Leukquote:Op donderdag 3 april 2025 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dalles eerst.. weet niet meer welke dag, maar ik mocht het wel zien
Dynastie was op zondag.. zondag was altijd vroeg naar bed bij ons.. dan mocht ik niet altijd kijken
Mooie herinneringen
Ik kan alleen dit:quote:Op donderdag 3 april 2025 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken maar ik was te jong om er veel van te begrijpen![]()
Dit is wel blijven hangen:
Bekijk deze YouTube-video
Dat keek ik als kind ookquote:Op donderdag 3 april 2025 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja![]()
Ik ken die hele serie uit mijn hoofd. Ik wist meteen welke aflevering je bedoelde
Ik kan me de serie prima herinneren.. maar de verhalen of afleveringen niet echtquote:
De zusjes Mary en Laura en dat stiekeme meisje met die blonde pijpenkrullen. Nellie? Maar ik heb inderdaad ook geen idee wat de verhaallijnen waren.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan me de serie prima herinneren.. maar de verhalen of afleveringen niet echt
Nellie inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2025 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zusjes Mary en Laura en dat stiekeme meisje met die blonde pijpenkrullen. Nellie? Maar ik heb inderdaad ook geen idee wat de verhaallijnen waren.
Ik wilde daar ook wonen, tussen het hooi slapen en van die jurken als Laura en Mary dragenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nellie inderdaad![]()
Er zitten ook enkele heel stomme afleveringen tussen, maar over het algemeen vind ik het zo heerlijk warm
Ik nog steeds!quote:Op donderdag 3 april 2025 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde daar ook wonen, tussen het hooi slapen en van die jurken als Laura en Mary dragen
Een jurk zou jou idd wel staan.quote:
Daar waar het leven nog simpel en zonder internet en tv isquote:
Komen zijn enkels goed in uitquote:Op donderdag 3 april 2025 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een jurk zou jou idd wel staan.
Eeeuh.. 'k neem wel Starlinkquote:Op donderdag 3 april 2025 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar waar het leven nog simpel en zonder internet en tv is
Neem je ook je airfryer mee?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. 'k neem wel Starlink
Pasta pesto en net een sinasappelquote:Op donderdag 3 april 2025 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Dag drie met bami en mexicano, nu is het op
Ze liepen tegelijk en concurreerden ook met elkaar.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liepen die series tegelijk? Geen idee meer.. maar Dallas wel wel eerst dacht ik.
Who shot JR?. Dat was een cliffhanger.. waar heel NL het een zomer over had .. of winter..
Dallas 1978quote:Op donderdag 3 april 2025 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze liepen tegelijk en concurreerden ook met elkaar.
Welke eerder kwam weet ik niet.
Pics!quote:
Jaaaaquote:Op donderdag 3 april 2025 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde daar ook wonen, tussen het hooi slapen en van die jurken als Laura en Mary dragen
Ja er is brand in de buurtquote:Op donderdag 3 april 2025 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er vliegt nu al voor de tweede keer een chinook laag over.. Je hoort gewoon aan het geluid dat het een Chinook is, ik loop bij ziets dan ook echt ff naar buiten.. 2x laag over, alle detaisl zichtbaar.. en je voelt hem , ik haat oorlog.. maar heb respect voor dat soort tech !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |