Welke zender is t eigenlijk?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Keek ik vroeger altijd met mijn oma en ben het altijd leuk blijven vindenUltieme comfort tv
ONS. Je moet wel een slimme tv hebben. Op mijn tv is het nummer 89quote:Op donderdag 3 april 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke zender is t eigenlijk?
Ik kijk nu Young Sheldon, zie ineens dat seizoen 7 nu op tv weer is..
Dus het knotje van mijn ui is het oortje zeg maarquote:Op donderdag 3 april 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg maar dit.. maar dan in spiegelbeeld![]()
[ afbeelding ]
Hier is het duidelijker:quote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus het knotje van mijn ui is het oortje zeg maar
Mwa ik zie het nu een klein beetje jaquote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is het duidelijker:
[ afbeelding ]
OK.. en dan neem nu mijn wazige ogen erbij.. knijp je ogen een beetje dicht et voila!quote:Op donderdag 3 april 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa ik zie het nu een klein beetje ja![]()
Ik zie het een heeeeeel klein beetje, maar vooral omdat jij het zegtquote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is het duidelijker:
[ afbeelding ]
Heb ik ook niet.. en noem je mijn TV nu dom?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ONS. Je moet wel een slimme tv hebben. Op mijn tv is het nummer 89
KPN online hier.. geen onsquote:Op donderdag 3 april 2025 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb hem ook even aan gezet. Bij mij is het op kanaal 50.
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik ook niet.. en noem je mijn TV nu dom?
Kijk zelf dan ook meestal naar Hulliequote:Op donderdag 3 april 2025 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
Ik had nog nooit van die zender gehoord.
Ons kent ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Hahaha jaquote:Op donderdag 3 april 2025 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vertelde Aoibhin een keer dat ik me vaag iets kon herinneren van tv, meer dan 40 jaar geleden. Het ging over ‘pyriet’… 🤔
Aoibhin: Dat is Little House on the Prairie, episode nr. zoveel.
Dalles eerst.. weet niet meer welke dag, maar ik mocht het wel zienquote:Op donderdag 3 april 2025 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nu krijg je Dynasty op dezelfde zender. Daar heb ik wat minder een band mee@:Domnivoor heeft het vroeger wel gekeken
Ik heb het gekeken maar ik was te jong om er veel van te begrijpenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nu krijg je Dynasty op dezelfde zender. Daar heb ik wat minder een band mee@:Domnivoor heeft het vroeger wel gekeken
Ik keek allebei en haalde ze door elkaarquote:Op donderdag 3 april 2025 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dalles eerst.. weet niet meer welke dag, maar ik mocht het wel zien
Dynastie was op zondag.. zondag was altijd vroeg naar bed bij ons.. dan mocht ik niet altijd kijken
Mooie herinneringen
Liepen die series tegelijk? Geen idee meer.. maar Dallas wel wel eerst dacht ik.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik keek allebei en haalde ze door elkaar![]()
Het leek ook wel wat op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |