Het gaat juist de andere kant op, hij stopt met Trump z'n vuile werk doen zodat ie zich meer op Tesla kan richten.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef Landgeld het volgende:
https://www.cnn.com/2025/04/02/business/tesla-sales/index.html
Tesla staat in brand. Moet toch iets gaan bewegen om Elon Musk eruit te werpen? Zoals bij Steve Jobs ooit is gedaan.
Dit is niet houdbaar
Nooit gezegd.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:53 schreef Wantie het volgende:
Vorig jaar was het nog dat hij niets zou implementeren.
Ja.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Worden die ook massaal teruggeroepen?
Klopt de bermen liggen vol met afgevallen carrosserie panelen, door loslatende constructielijm.quote:
Die hebben weer andere dingen zoals Toyota's die ineens niet remmen.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt de bermen liggen vol met afgevallen carrosserie panelen, door loslatende constructielijm.
Heb je een bron?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh jawel
Niet door jou wellicht, maar wel door Trump.
Zijn eigenlijk nog geen gekke cijfers als je beseft dat de meest verkopende Tesla meerdere weken niet geproduceerd kon worden wegens ombouw van de productielijn. Geen wonder dat de prijs van het aandeel weer in de lift zit!quote:Op woensdag 2 april 2025 18:49 schreef BEFEM het volgende:
Dan zal ik het maar posten, voor als er nog mensen interesse hebben.
https://www.iex.nl/Nieuws(...)e-cijfers-Tesla.aspx
[..]
Even kijken,quote:Op woensdag 2 april 2025 21:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die hebben weer andere dingen zoals Toyota's die ineens niet remmen.
Dan had je het Trump topic in NWS moeten volgen.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je een bron?
(kan zijn dat je gelijk hebt hoor, maar een bron zou fijn zijn)
Daar staan gewoon dingen tussen die met een simpele software update worden opgelost.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even kijken,
Terugroepacties Cybertruck:
• Januari 2024: Softwareprobleem met lettergrootte van instrumentenpaneel. • April 2024: Gaspedaalpad kan losraken en ervoor zorgen dat het pedaal vast komt te zitten.
• Juni 2024: Bekleding op de kofferbak kan losraken.
• Juni 2024: Controller van de ruitenwissermotor van de voorruit kan defect raken.
• September 2024: Onjuiste lettergrootte op het display van het instrumentenpaneel. • November 2024: Defecte aandrijfomvormer kan leiden tot verlies van aandrijfvermogen.
• December 2024: Waarschuwingslampje bandenspanningscontrolesysteem (TPMS) werkt mogelijk niet goed.
• Maart 2025: Exterieurbekledingspaneel (kantelrail) kan losraken.
Bron: National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA).
Dus je hebt geen bron.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan had je het Trump topic in NWS moeten volgen.
Daar is project 2025 uitgebreid aan bod geweest.
Hij heeft gelijk. Trump en de republikeinen trokken zich voor de verkiezingen terug van project 2025 omdat het niet geliefd was bij de kiezers. Vervolgens zijn ze het nu in alle haast aan het implementeren.quote:
Terugroepacties komen nu eenmaal vaak voor. Kan iets superkleins zijn, tot iets heel belangrijks.quote:
Dat ligt een beetje anders. Trump heeft altijd gezegd dat project2025 niet van zijn hand is, wat overduidelijk waar is omdat er ook zaken in staan die niet in zijn straatje passen.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Trump en de republikeinen trokken zich voor de verkiezingen terug van project 2025 omdat het niet geliefd was bij de kiezers. Vervolgens zijn ze het nu in alle haast aan het implementeren.
Ik vind een losrakend gaspedaal. Losrakende bekleding op verschillende delen. Ruitenwissermotorcontroller (wat) die defect kan raken. Defecte omvormer toch niet echt iets waar je zo makkelijk langs moet kijken.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar staan gewoon dingen tussen die met een simpele software update worden opgelost.
De CT ben ik verder nauwelijks mee bekend, die wordt hier niet geleverd.
Dat zegt ie toch? "Simply the best!"quote:Op woensdag 2 april 2025 22:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind een losrakend gaspedaal. Losrakende bekleding op verschillende delen. Ruitenwissermotorcontroller (wat) die defect kan raken. Defecte omvormer toch niet echt iets waar je zo makkelijk langs moet kijken.
Sorry maar bij een Dacia van 15k vind ik zoiets al niet normaal, laat staan bij een Cybertruck die omgerekend voor de goedkoopste versie ff 65k euro's kost.
Cybertruck is sowieso een auto voor rare kwibussen en vormt maar een marginaal deel van Tesla's omzet en uitstraling. zolang de 3 en de Y hun segment domineren boeit die hele cybertruck niet. Pas als de mainstream auto’s gaan falen heeft Tesla een probleem .quote:Op woensdag 2 april 2025 22:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind een losrakend gaspedaal. Losrakende bekleding op verschillende delen. Ruitenwissermotorcontroller (wat) die defect kan raken. Defecte omvormer toch niet echt iets waar je zo makkelijk langs moet kijken.
Sorry maar bij een Dacia van 15k vind ik zoiets al niet normaal, laat staan bij een Cybertruck die omgerekend voor de goedkoopste versie ff 65k euro's kost.
Je ontwijkt de duidelijke plakproblemen van die Tesla’s.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Terugroepacties komen nu eenmaal vaak voor. Kan iets superkleins zijn, tot iets heel belangrijks.
Heel vaak is het ook preventief. Als je ontdekt dat een onderdeel die tot het remsysteem behoort niet perfect is, dan is het, zeker in de VS beter om maar alles te vervangen, al is het maar bij 1:10.000 auto’s, omdat als het mis gaat de kosten heel hoog op kunnen lopen.
Die hoef ik niet te ontwijken, de CT wordt in Europa helemaal niet verkocht.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je ontwijkt de duidelijke plakproblemen van die Tesla’s.
quote:Op donderdag 3 april 2025 01:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te ontwijken, de CT wordt in Europa helemaal niet verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |