Ik steun je. Moreel dan hè. (ga zo meteen in mijn heerlijke bed liggen, maar telkens als ik me omdraai zal ik even aan jou en de kartelleden denken).quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:57 schreef engine het volgende:
Vanavond gaan we solidair met het kartel op de grond slapen
quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:13 schreef T0wler het volgende:
Op de grond slapen why? En kan iemand er een foto van plaatsen?
Sharice in bed, dan links op de grond Jordy, daarnaast Jolien en Mattie ligt ernaast, maar omgekeerd, voeten naast hoofd Jolienquote:
Geen idee waarom hij andersom is gaan liggen. Mssn om weer speculaties tegen te gaan.quote:
zal in België ook wel weer iets anders betekenen als je andersom in bed gaat liggenquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij andersom is gaan liggen. Mssn om weer speculaties tegen te gaan.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
zal in België ook wel weer iets anders betekenen als je andersom in bed gaat liggen
Wie weet hoopt hij dat Jolien gaat slaap "wandelen" en gaat ze zijn zwembandje opblazenquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
zal in België ook wel weer iets anders betekenen als je andersom in bed gaat liggen
Ik vind de enige echt leuke 1 april grap die uit 1952. Stond in alle kranten 'De spaghetti oogst in Italië is weer begonnen'. Met een fotootje erbij van mensen die op ladders in een boomgaard spaghetti oogsten uit bomen. Dit kan nooit meer overtroffen worden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:30 schreef odie22 het volgende:
ben blij dat 1 april bijna voorbij is , valt niet mee de hele dag maar grapjes moeten maken
Ik vond BB zijn grapje vanmiddag anders zeer vermakelijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vind de enige echt leuke 1 april grap die uit 1952. Stond in alle kranten 'De spaghetti oogst in Italië is weer begonnen'. Met een fotootje erbij van mensen die op ladders in een boomgaard spaghetti oogsten uit bomen. Dit kan nooit meer overtroffen worden.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 2 april 2025 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, het laatste leuke uurtje op de stream .... welterusten
Ik ben dat aan het kijken en iedereen heeft het over urgentie met zorg en Mattie heeft het over zijn haar, oei een minpuntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee, ze wilden alles nog een keer doen, zoals ze begonnen zijn. Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 2 april 2025 00:39 schreef chufi het volgende:
waarom slaapt het kartel op de grond? orders van de baas?
Sharice lekker in bed. Good for herquote:Op woensdag 2 april 2025 01:38 schreef kater1 het volgende:
Het is half twee 's nachts. Het kartel slaapt als een roosje, met z'n drieën naast elkaar op de grond.
quote:Op woensdag 2 april 2025 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, het laatste leuke uurtje op de stream .... welterusten
Dm gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharice deelt doorlopend sneren uit aan de andere drie. Het gaat over en weer en niemand is er van slag vanquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:55 schreef Willewa het volgende:
[ x ]
Uurtje geleden ofzo.![]()
![]()
Hij maakt te vaak dit soort grapjes nu ten koste van Sharice. Sneertjes verpakt in humor is sowieso een beetje zwak. Laat je iemand opgestapeld niet echt welkom door voelen, maar een buitenbeentje. En maar lachen om z’n eigen grappen. Dit is echt een beetje waarom Jordy niet zo’n leuk persoon is in totaliteit. Zitten sneaky vieze randjes aan hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |