Maar die rechter komt met dat vonnis. Krijgt hij er niet van langs?quote:Op donderdag 3 april 2025 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil me als Belg verontschuldigingen. Gelukkig gaat de openbare aanklager in beroep. dus die is nog niet zeker dat hij geen straf krijgt.
Das een magistraat.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En die rechter ontspringt de dans…?
Tuurlijk deze zaak is een grote schande en maar weer eens bewezen dat het "klasse justitie" is. Men zou nooit naar afkomst en persoonlijkheid moeten kijken is mijn mening. Het mag nooit zijn dat iemand getalenteerd en rijk is dat hij hiervoor een minder straf krijgt dan dat iemand in de fabriek werkt en arm is.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar die rechter komt met dat vonnis. Krijgt hij er niet van langs?
Bovendien heeft mij met die "goede persoonlijkheid" een vrouw verkracht. Dat gaat toch ook niet samen.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tuurlijk deze zaak is een grote schande en maar weer eens bewezen dat het "klasse justitie" is. Men zou nooit naar afkomst en persoonlijkheid moeten kijken is mijn mening. Het mag nooit zijn dat iemand getalenteerd en rijk is dat hij hiervoor een minder straf krijgt dan dat iemand in de fabriek werkt en arm is.
Vanavond de straat op, volgens mij is er om 18:00 een demonstratie in Leuven.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tuurlijk deze zaak is een grote schande en maar weer eens bewezen dat het "klasse justitie" is. Men zou nooit naar afkomst en persoonlijkheid moeten kijken is mijn mening. Het mag nooit zijn dat iemand getalenteerd en rijk is dat hij hiervoor een minder straf krijgt dan dat iemand in de fabriek werkt en arm is.
Ik zie in de kranten artikelen nergens namen van de rechters staan.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:30 schreef Nielsch het volgende:
Was dit dezelfde rechter die de Reuzegommers in 2024 een werkstrafje van 200 uur oplegde na de moord op de Leuvense student Sanda Dia?
Misschien is er in België ook wel een website waar uitspraken van rechtbanken gepubliceerd worden, inclusief de namen van de rechters.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zie in de kranten artikelen nergens namen van de rechters staan.
Heeft hij het weer gedaan?? Goed zoquote:Op donderdag 3 april 2025 15:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Acid![]()
En met al honderden andere vrouwen die online zijn naam delen.
Er is wel vriendjespolitiek in NL en wordt het vooral onder het tapijt geveegd en onder de pet gehouden. Zodra iets in het openbaar bekend raakt, dan helaas voor de dader, dan is het wel feest.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zou het in Nederland nou echt veel beter zijn dan in België?
Ik heb het wel het gevoel dat in Nederland veel beter bestraft wordt dan in Belgiëquote:Op donderdag 3 april 2025 17:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is wel vriendjespolitiek in NL en wordt het vooral onder het tapijt geveegd en onder de pet gehouden. Zodra iets in het openbaar bekend raakt, dan helaas voor de dader, dan is het wel feest.
Dat is wel het grote verschil met belgie op het moment. De upperclass daar is echt schaamteloos hautain richting de rest van het land en denkt echt beter te zijn. Het is vooral dat groepje. De rest is prima volk.
Domme actie van HLN inderdaad, maar ik vind het wel goed dat zijn naam (elders) bekend gemaakt wordt. Kun je als vrouw tenminste een goede afweging maken naar welke gyneacoloog je gaat.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:55 schreef Nielsch het volgende:
Haha er gaat iets fout bij HLN.be want als je een Google search doet op naam van de dader staat zijn volledige naam bij een zoekresultaat van HLN. Als je vervolgens doorklikt naar dat artikel staat er alleen R.V.
Dit..quote:Op donderdag 3 april 2025 18:00 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Domme actie van HLN inderdaad, maar ik vind het wel goed dat zijn naam (elders) bekend gemaakt wordt. Kun je als vrouw tenminste een goede afweging maken naar welke gyneacoloog je gaat.
Tot hij naar het buitenland verhuist.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:00 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Domme actie van HLN inderdaad, maar ik vind het wel goed dat zijn naam (elders) bekend gemaakt wordt. Kun je als vrouw tenminste een goede afweging maken naar welke gyneacoloog je gaat.
Pff... .quote:Op donderdag 3 april 2025 17:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb het wel het gevoel dat in Nederland veel beter bestraft wordt dan in België
Daar is een rechtbank ook voor. Wegen en straffen zodat er geen volksgericht ontstaat en publieke straffen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit..
Als de rechtbank niets doet, dan zorgt het volk er wel voor.
Als de rechtbank er ondanks bewijs zo over oordeelt, dan mag er wel een prikje vanuit het volk komen..quote:Op donderdag 3 april 2025 18:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar is een rechtbank ook voor. Wegen en straffen zodat er geen volksgericht ontstaat en publieke straffen.
Als de rechters hun taak niet vervullen, neemt het volk weer het heft in eigen handen.
Maar wanneer krijgt die rechter een berisping of hoe heet dat?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als de rechtbank er ondanks bewijs zo over oordeelt, dan mag er wel een prikje vanuit het volk komen..
Tja ze gaan in beroep... Dus maar even afwachten zeker?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar wanneer krijgt die rechter een berisping of hoe heet dat?
Ik weet niet hoe dat gaat…quote:Op donderdag 3 april 2025 18:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tja ze gaan in beroep... Dus maar even afwachten zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |