quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:16 schreef mazaru het volgende:
Het toonbeeld van foute casting
[ afbeelding ]
Die wordt met de dag valser. Die heeft in het begin een masker opgezet van het lieve, naïeve meiske maar het tegendeel is wat ze is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien doet lacherig omdat Charice met het huishouden bezig is.![]()
Het is niet strijken maar wel huishouden..![]()
Volgend jaar alleen maar houten stoelen en een afgesloten slaapkamerquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgend jaar alleen maar houten stoelen en een afgesloten slaapkamer
Ik denk dat dat er bij jaar gewoon in zit en dat ze met haar werk ook best veel huishoudelijk werk doet.quote:
vanmorgen ook al heel vals, samen met jordy, dat charise dit zou doen om stemmen te krijgen...quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien doet lacherig omdat Charice met het huishouden bezig is.![]()
Het is niet strijken maar wel huishouden.. zei ze![]()
Dat denk ik ook. Dat zit er ook ingebakken bij een verpleegkundige die al een paar jaartjes meedraait. Die pakken gelijk dingetjes mee.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er bij jaar gewoon in zit en dat ze met haar werk ook best veel huishoudelijk werk doet.
en gewoon bezig willen blijven, niet gaan hangen en afwachtenquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er bij jaar gewoon in zit en dat ze met haar werk ook best veel huishoudelijk werk doet.
Ik kan mij niet anders herinneren van de laatste twee weken BB altijd zo is. Het spel is gespeeld.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:16 schreef mazaru het volgende:
Het toonbeeld van foute casting
[ afbeelding ]
Jordy heeft toch ooit eens gezegd dat hij ADHD had? Of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
en gewoon bezig willen blijven, niet gaan hangen en afwachten
lekker wat prutsen in de keuken, ijs maken, zorgen dat de boel gestreken is, enz.
alles liever dan 10 uur per dag op een kussen hangen en wachten tot de dag voorbij is.
Ik snap dat niet erg hoor. Maar ook niet van de programmamakers. Verzin iets waardoor ze de hele dag wel bezig moeten zijn. Zo moeilijk lijkt dat me niet. Dit is voor iedereen saai.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij niet anders herinneren van de laatste twee weken BB altijd zo is. Het spel is gespeeld.
Maar niet alleen met deze bewoners maar met andere RLSsen net zo
Sowieso met alle rlssen is het zonne, zonne en zonne. Of sporten sporten sporten.
Daar is deze groep echt niet anders in.
Sharice is 1 van de actiefsten daar. Die is tussendoor altijd met dingetjes bezig.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:28 schreef humpty het volgende:
Ook echt van de laatste tijd dat Sharice bezig is
in het begin lag ze alleen maar op de bank
en het liefst met Milena
OCD volgens mij en binnenkort screening voor ADHDquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy heeft toch ooit eens gezegd dat hij ADHD had? Of was dat iemand anders?
Toen was de stress ook nog niet zo hoogquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:28 schreef humpty het volgende:
en het liefst met Milena
Nou, dat ADHD kan die wel schrappen. Die kunnen echt niet zo lang achter elkaar helemaal niets uitvoeren en gewoon blijven liggen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:29 schreef Verida het volgende:
[..]
OCD volgens mij en binnenkort screening voor ADHD
en het werkt: van mij krijgt Charice er 6quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:22 schreef Verida het volgende:
[..]
vanmorgen ook al heel vals, samen met jordy, dat charise dit zou doen om stemmen te krijgen...
Toen kreeg ze de kans niet. Er waren anderen die aan het poetsen waren en de was doen. Het werd toen ook verdeeld en het poetsen was nooit zo in beeld zoals dat nu is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:28 schreef humpty het volgende:
en het liefst met Milena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |