Ik probeer niet slim over te komen, anders had ik ook niet te koop gelopen met het feit dat ik uit Friesland kom.quote:
Wat een zelfkennis. De verstandige Friezen zijn dan ook West-Friezen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik probeer niet slim over te komen, anders had ik ook niet te koop gelopen met het feit dat ik uit Friesland kom.
Ach, als Cruijff geen aandacht aan je schonk nam hij je niet serieus.quote:
Maar je hebt wel een bregmannetje toch? Kan niet missenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dit een poging was om een keer niet dom over te komen is het weer niet gelukt.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een bregmannetje toch? Kan niet missen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
Rutger Bregman mag van mij best onzacht in aanraking komen met een trein.
Werken op vrijdag is voor arbeidersquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:53 schreef GGMM het volgende:
Iemand schiet om 12:00 een meeting in
Mijn dag is verpest.
Het gebrek aan eerbied voor het middaguur is wat dit land ten gronde richt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:53 schreef GGMM het volgende:
Iemand schiet om 12:00 een meeting in
Mijn dag is verpest.
Sowieso heb ik het concept werken nooit begrepen. Waarom van 7:00 uur tot 17:00 uur werken voor een salaris meer dan duizend keer lager dan voor wie je werkt. Werk wordt zo overgewaardeerd. Althans, betaald werk. Vrijwilligerswerk wordt juist ondergewaardeerd.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het erger als men bij het koffiezetapparaat intellectueel de hang naar nativisme als een uitwas van vermogensongelijkheid probeert te duiden. Thuis staan de boeken van Piketty onaangeroerd in de kast als stille getuigen van het vermeend intellect van de gastheer. Zo'n bregmannetje leest toch wat makkelijker weg.
Op mijn eerste date met shmoopy aten we boerenkool om 12:00 uur 's middags. Dat heet FOK! in ere houden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het gebrek aan eerbied voor het middaguur is wat dit land ten gronde richt.
Het moet ook een beetje in je aard liggen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het concept werken nooit begrepen. Waarom van 7:00 uur tot 17:00 uur werken voor een salaris meer dan duizend keer lager dan voor wie je werkt. Werk wordt zo overgewaardeerd. Althans, betaald werk. Vrijwilligerswerk wordt juist ondergewaardeerd.
Bruine bolletjes, rosbief.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moet ook een beetje in je aard liggen natuurlijk
Johquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:17 schreef tong80 het volgende:
Sowieso heb ik het concept werken nooit begrepen
Je bent zelf een joh.quote:
Geniet er lekker vanquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent zelf een joh.
Kipdijen. Mandarijntje en peer.
Het was idd goedkoop. Dat past wel bij je. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van
Maar dat zal wel lukken want ik heb ze betaald
Zuur berichtje van kantoorklerk Rene, die op vrijdagmiddag vanuit zijn kantoorkubus iedereen in de zon ziet zitten te genieten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van
Maar dat zal wel lukken want ik heb ze betaald
Alsof ik als ik vrij was in de zon was gaan zittenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zuur berichtje van kantoorklerk Rene, die op vrijdagmiddag vanuit zijn kantoorkubus iedereen in de zon ziet zitten te genieten.
Je zit dan liever in blauw licht?quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof ik als ik vrij was in de zon was gaan zitten
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het concept werken nooit begrepen. Waarom van 7:00 uur tot 17:00 uur werken voor een salaris meer dan duizend keer lager dan voor wie je werkt. Werk wordt zo overgewaardeerd. Althans, betaald werk. Vrijwilligerswerk wordt juist ondergewaardeerd.
Uitstekend beschreven maatquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |