Goh. Kunnen die lui dan helemaal niks (behalve vreten)quote:Nadat de koninklijke familie al eerder afscheid had moeten nemen van labrador Skipper, zou nu ook de andere hond Nala zijn overleden.
Een snelle google leerde mij dat ja. Misschien verstandig dat Geert hier de dierenpolitie even opzet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De trouwe viervoeter van Prins Pils.
Ja ik hoorde zoiets. Waar ging het nu weer mis? Brunsum of zo?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
Tokkies die azc bijeenkomsten verstoren vind ik echt één van de leukste rubrieken. @:caland
WIJ SIJN NEDERLAND
Was in Best. Maar dit leken mij niet echt mensen met een plan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik hoorde zoiets. Waar ging het nu weer mis? Brunsum of zo?
Ik vraag me dan altijd af als je dan bij zo'n zaal naar binnenbreekt hé. Het moment nadat je die deur geforceerd open hebt gekregen; Wat is je plan? Wat ga je dan doen?
Nekklachten, door het zuigen onder de dekens. (Flauw)quote:Op vrijdag 4 april 2025 03:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was je huis zo'n teringbende dat ze er een burnout aan over hield?
Is dit hipquote:
@N1ek-quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog zes dagen jongens en dan mogen we
Aziatische oogopslag @KingRolandquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog zes dagen jongens en dan mogen we
stukje aivd lijfwacht Kimquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aziatische oogopslag @:kingroland
quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik hoorde zoiets. Waar ging het nu weer mis? Brunsum of zo?
Ik vraag me dan altijd af als je dan bij zo'n zaal naar binnenbreekt hé. Het moment nadat je die deur geforceerd open hebt gekregen; Wat is je plan? Wat ga je dan doen?
Haatte ik jouquote:
Ik vind het erger als men bij het koffiezetapparaat intellectueel de hang naar nativisme als een uitwas van vermogensongelijkheid probeert te duiden. Thuis staan de boeken van Piketty onaangeroerd in de kast als stille getuigen van het vermeend intellect van de gastheer. Zo'n bregmannetje leest toch wat makkelijker weg.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
Tokkies die azc bijeenkomsten verstoren vind ik echt één van de leukste rubrieken. @:caland
WIJ SIJN NEDERLAND
je was laatst een beetje geagiteerdquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haatte ik jouGeen idee. Zal er eens over nadenken.
Als dit een poging was om een keer niet dom over te komen is het weer niet gelukt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het erger als men bij het koffiezetapparaat intellectueel de hang naar nativisme als een uitwas van vermogensongelijkheid probeert te duiden. Thuis staan de boeken van Piketty onaangeroerd in de kast als stille getuigen van het vermeend intellect van de gastheer. Zo'n bregmannetje leest toch wat makkelijker weg.
pot verwijt de ketelquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dit een poging was om een keer niet dom over te komen is het weer niet gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |