Gohquote:Op donderdag 3 april 2025 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
De Turken zaten gister weer ouderwets hoog in de emotie met 3 rode kaarten tijdens Fener - Gala. Oh en Jose deed ook ngo een duit in het zakje.
[ x ]
Ik ga NU kijken!quote:Op donderdag 3 april 2025 11:36 schreef onlogisch het volgende:
Sneertje uitgedeeld in NWS aan @:Caland en @:Gurneyisbestoke
Het is wachten op hun reactie
Dit is één van de minst zeggende sneertjes die ooit aan mij is uitgedeeld.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:36 schreef onlogisch het volgende:
Sneertje uitgedeeld in NWS aan @:Caland en @:Gurneyisbestoke
Het is wachten op hun reactie
Je signature kan aangepast worden maat. Makkelijk derdequote:Op donderdag 3 april 2025 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is één van de minst zeggende sneertjes die ooit aan mij is uitgedeeld.
Of.. met pijn en moeite tweede.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je signature kan aangepast worden maat. Makkelijk derde
Pas als wij winnen in Alkmaar zondag en Utrecht punten verliest in Deventer ben ik overtuigd.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie jouw signature toch in een ander daglicht sinds Bonnie Blue.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We spelen zaterdag.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pas als wij winnen in Alkmaar zondag en Utrecht punten verliest in Deventer ben ik overtuigd.
Toch fijn dat dit zo op het einde nog een leuk seizoen wordt.
Welke ngo heeft hij aan gedoneerd?quote:Op donderdag 3 april 2025 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
De Turken zaten gister weer ouderwets hoog in de emotie met 3 rode kaarten tijdens Fener - Gala. Oh en Jose deed ook ngo een duit in het zakje.
[ x ]
Run-der-braad-worst, run-der, runderbraadworst!quote:Op donderdag 3 april 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kip met mihoen en groenten. Banaantje en sinaasappel. Met op de achtergrond geweldige praatpunk.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Was je huis zo'n teringbende dat ze er een burnout aan over hield?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:54 schreef tong80 het volgende:
M'n vaste hulp in de huishouding is al een paar maanden uit de running. Ze zegt dat ze vooral m'n humor mist. Terwijl ik humor haat, en dan vooral humor om te lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |