ik heb ikquote:Op woensdag 2 april 2025 08:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen maat, maar ik heb ik geen punten
Ik kreeg gister een smsje van mijn zoon.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:28 schreef Caland het volgende:
Ik krijg via een SMS van een onbekend 06-nummer te zien dat ik een belastingschuld z.s.m. moet voldoen door op een linkje te klikken
Wat nu?
Hij is net tweequote:He pap, ik heb een nieuw nummer. Wil je mijn oude weggooien en me op Whatsapp een berichtje sturen op het nieuwe nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2025 13:31 schreef RamboDirk het volgende:
Voetbal in de sc.Kom maar op met je woodle dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig had @GGMM z'n loonsverhoging al binnenquote:Nintendo Switch 2 met 1080p-scherm is 140 euro duurder dan voorganger
Gepost om 00:46, tot merrege, die zien we vrijdag dus pas weerquote:Op donderdag 3 april 2025 00:46 schreef tong80 het volgende:
Truste, het was weer niet bij te houden hier vandaag. Ben nu bek af. Tot merrege................
Ha ha. Kut.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gepost om 00:46, tot merrege, die zien we vrijdag dus pas weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |