SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Alsof ze dit nog weg gaan geven. Je thuiswedstrijden winnen is voldoende. PSV gaat zeker nog wel 3-6 verliespunten extra krijgen.quote:
Dat bepalen wij users zelf wel, Gerardus van Fok.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef GGMM het volgende:
Nee, we zijn gewoon kampioen.
Dat voorzichtige gedoe mogen jullie lekker achterwege laten.
Ajax vergelijken met psvquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:05 schreef William_Papadin het volgende:
Sowieso 2e plek is nu wel veilig lijkt me, en met 1 hand op de schaal. Maar goed, PSV liet ook wat was het, 17? punten liggen in 8 wedstrijden, dus ik reken mijzelf nog niet rijk.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:05 schreef William_Papadin het volgende:
Sowieso 2e plek is nu wel veilig lijkt me, en met 1 hand op de schaal. Maar goed, PSV liet ook wat was het, 17? punten liggen in 8 wedstrijden, dus ik reken mijzelf nog niet rijk.
Hazes naast Mahlerquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:23 schreef Bofjijff het volgende:
De kans is inmiddels groot dat Ajax ergens in de loop van het einde van het seizoen een kampioenschap kan gaan vieren. Bij een eventuele huldiging op het Museumplein moet er wel rekening gehouden worden met het Mahler Festival. Die vindt namelijk voor een deel op het plein plaats, gelijktijdig met de laatste drie speelronden van de eredivisie.
https://www.at5.nl/artike(...)takel-huldiging-ajax
Lekker makkelijk lullen dan dat Ajax huldiging op het museumplein hoort
Dan doen we het toch gewoon weer lekker ouderwets op het Leidseplein.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:23 schreef Bofjijff het volgende:
De kans is inmiddels groot dat Ajax ergens in de loop van het einde van het seizoen een kampioenschap kan gaan vieren. Bij een eventuele huldiging op het Museumplein moet er wel rekening gehouden worden met het Mahler Festival. Die vindt namelijk voor een deel op het plein plaats, gelijktijdig met de laatste drie speelronden van de eredivisie.
Toch alleen maar voor de paupers en het dagjesvolk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:23 schreef Bofjijff het volgende:
Wat een gezeik. Gewoon op een parkeerdek van het Philips stadion vierenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch alleen maar voor de paupers en het dagjesvolk.
@:kingroland en ik zou je hier bijvoorbeeld niet zien
OF WEER IN DE ARENA ZELFquote:Op woensdag 2 april 2025 08:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Gewoon op een parkeerdek van het Philips stadion vieren
Dat lijkt mij ook maar deze mindset heeft ook voor de spelers dit seizoen gewerktquote:Op woensdag 2 april 2025 09:28 schreef Simmertje het volgende:
Mogen wel iets meer onze Amsterdamse bluf laten zien hier hoor. Dit gaat echt niet meer mis, afgelopen zondag was cruciaal. Denk eerder nog dat PSV de tweede plek gaat verspelen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 2 april 2025 09:28 schreef Simmertje het volgende:
Mogen wel iets meer onze Amsterdamse bluf laten zien hier hoor. Dit gaat echt niet meer mis, afgelopen zondag was cruciaal. Denk eerder nog dat PSV de tweede plek gaat verspelen.
Ik snap de angst na vorig jaar, maar moeten niet overdrijven.quote:Op woensdag 2 april 2025 09:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook maar deze mindset heeft ook voor de spelers dit seizoen gewerkt
quote:Wolverhampton Wanderers heeft de verplichte optie tot koop op Carlos Forbs definitief weten te omzeilen. De buitenspeler die gehuurd werd van Ajax keert deze zomer terug naar Amsterdam en de clubleiding ontvangt geen 13,5 miljoen euro.
In het huurcontract tussen Ajax en Wolves werd een verplichte optie tot koop opgenomen. Als Forbs tien of meer Premier League-wedstrijden in de basiself zou beginnen, dan moest de Engelse club hem verplicht voor 13,5 miljoen euro overnemen. Forbs begon tot nu toe één duel in de basiself bij Wolves en met nog acht competitiewedstrijden te gaan, gaat de Portugees de tien duels niet meer halen.
En zo ga je weer van 1 naar 3 linksbuitens. En dan is het ook nog de bedoeling om de Servische wandelstok terug te toveren?quote:Op woensdag 2 april 2025 10:25 schreef Bofjijff het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt18baa04f49a6f693
Forbs dus wel terug waarschijnlijk
Was te verwachten, hopelijk trapt iemand er toch nog in (geen idee op basis van wat maargoed)
Het schijnt dat je spelers ook kunt verhuren of verkopen.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En zo ga je weer van 1 naar 3 linksbuitens. En dan is het ook nog de bedoeling om de Servische wandelstok terug te toveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |