tyf gewoon eens op moker debielquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het onmogelijkeAlle credits naar Farioli hoor, wat dat betreft geen slecht woord over die man, maar het onmogelijke is toch wel schromelijk overtrokken. Ja, hij houdt de pot goed dicht en door individuele kwaliteiten komt Ajax dan vaak toch wel op 1 of 2-0, maar verder tegen Frankfürt bijv. al vrij kansloos en in de Eredivisie natuurlijk ook ontzettend in het zadel geholpen door het feit dat PSV een totale flutperiode heeft gekend (kent). En dat Feyenoord daar dan nog onder staat zegt ook voldoende over hen
![]()
Maar het onmogelijke? Please
Wat moet jij een kutleven hebbenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het onmogelijkeAlle credits naar Farioli hoor, wat dat betreft geen slecht woord over die man, maar het onmogelijke is toch wel schromelijk overtrokken. Ja, hij houdt de pot goed dicht en door individuele kwaliteiten komt Ajax dan vaak toch wel op 1 of 2-0, maar verder tegen Frankfürt bijv. al vrij kansloos en in de Eredivisie natuurlijk ook ontzettend in het zadel geholpen door het feit dat PSV een totale flutperiode heeft gekend (kent). En dat Feyenoord daar dan nog onder staat zegt ook voldoende over hen
![]()
Maar het onmogelijke? Please
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een boze Ajacied met een plaatje van Farioli. Je verwacht het niet.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een boze Ajacied met een plaatje van Farioli. Je verwacht het niet.
Niet alles wat er gezegd wordt (en waar jij het niet mee eens bent) is getroll. Het is ook een beetje kinderachtig om alles maar in die richting te schuiven. Als je wat inhoudelijks toe te voegen hebt dan hoor ik het graag van jequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]psv stort in en toch blijf je trollen
Dan ben je gewoon mokerdom. Kan ook.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet alles wat er gezegd wordt (en waar jij het niet mee eens bent) is getroll. Het is ook een beetje kinderachtig om alles maar in die richting te schuiven. Als je wat inhoudelijks toe te voegen hebt dan hoor ik het graag van jeIk geef Farioli nota bene credits voor wat hij laat zien, ik zet alleen mijn vraagtekens bij het 'onmogelijke' in het hele verhaal. Nou zeg, ga huilen.
Als je 85 punten haalt ben je niet kampioen van de armoede dat is het punt juist, moker domme debiel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet alles wat er gezegd wordt (en waar jij het niet mee eens bent) is getroll. Het is ook een beetje kinderachtig om alles maar in die richting te schuiven. Als je wat inhoudelijks toe te voegen hebt dan hoor ik het graag van jeIk geef Farioli nota bene credits voor wat hij laat zien, ik zet alleen mijn vraagtekens bij het 'onmogelijke' in het hele verhaal. Nou zeg, ga huilen.
*insert jankverhaal*. 'Maar niemand huilt hier verder hoor!'.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon mokerdom. Kan ook.
Niemand huilt hier verder.
Tjacka kijk eens dom. Ja, ho maar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je 85 punten haalt ben je niet kampioen van de armoede dat is het punt juist, moker domme debiel.
Ik huil niet. Ik geef alleen aan waarom je zo'n treurig persoontje ben.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
*insert jankverhaal*. 'Maar niemand huilt hier verder hoor!'.
[..]
Tjacka kijk eens dom. Ja, ho maar.
Ik heb de schultenbräu al klaar staan!quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:46 schreef Wotte het volgende:
Ze zitten aan vriend @:Tjacka
[ afbeelding ]
De tering heequote:Op vrijdag 4 april 2025 16:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
*insert jankverhaal*. 'Maar niemand huilt hier verder hoor!'.
[..]
Tjacka kijk eens dom. Ja, ho maar.
Maaaaaarrrr kampioeeen van de armoedequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:52 schreef Ramboetan het volgende:
Wat ik vooral geinig vind aan dit seizoen is dat je met, volgens veel niet-Ajacieden:
Een Opa/keeperstrainer op doel
Op rechts een Deense amateur
Rechts centraal een miskoop van Mislintat
Links centraal nota bene Youri fucking Baas
Links een talentje die niet klaar is voor het grote werk
Nog maar 20 doelpunten tegen hebt gekregen in de competitie tot nu toe.
Redelijk ongelofelijk wel
En de Nederlandse Dick Advocaat als trainerquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:52 schreef Ramboetan het volgende:
Wat ik vooral geinig vind aan dit seizoen is dat je met, volgens veel niet-Ajacieden:
Een Opa/keeperstrainer op doel
Op rechts een Deense amateur
Rechts centraal een miskoop van Mislintat
Links centraal nota bene Youri fucking Baas
Links een talentje die niet klaar is voor het grote werk
Nog maar 20 doelpunten tegen hebt gekregen in de competitie tot nu toe.
Redelijk ongelofelijk wel
Blind was onbeschoft zoals dat ging,quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Toch jammer om te zien als je zo naar een opstelling van Girona kijkt. Weggepeste Blind. Gevallen held Donny. Veel te vroeg vertrokken en gekozen voor het geld Missehouy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |