Goede keeper, matig in communiceren kennelijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:15 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het meest opvallende is dus dat je blijkbaar geen Nederlander hoeft te zijn om de organisatie achterin alsnog potdicht te houden.
Was Ramaj dan toch zo'n matige keeper die niet kon coachen?
Hij heeft Konadu al eerder laten spelen, denk dat die het wordt.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Houniet het volgende:
Ik zat aan een kans voor Rijkhoff te denken.
Misschien beginnen met Traore in de spits en dan na een uurtje Konadu?quote:Op woensdag 2 april 2025 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft Konadu al eerder laten spelen, denk dat die het wordt.
Absoluut geen sprake van. Pasgod op het veld bij de kampioenswedstrijd. Volgend jaar mag 'ie er met Matheus om vechten.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft Matheus erin. Ook volgend jaar.
Dat heeft toch volledig te maken met de restverdediging en een trainer met enig verstand? Als je vorig jaar Ajax defensief zag staan bij een omschakeling was dat echt tot het lachwekkende aan toe.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:15 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het meest opvallende is dus dat je blijkbaar geen Nederlander hoeft te zijn om de organisatie achterin alsnog potdicht te houden.
Was Ramaj dan toch zo'n matige keeper die niet kon coachen?
Rijkhoff kan er helaas niks vanquote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Houniet het volgende:
Die Konadu paar keer bij Jong gezien. Wat een droefenis.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft Konadu al eerder laten spelen, denk dat die het wordt.
Ja daar vind ik hem ook matig. Met weinig urgentie spelende. De minuten in Ajax 1 vond ik hem daarentegen wel beter dan in jong.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Konadu paar keer bij Jong gezien. Wat een droefenis.
Ach Toon Sporen zat bij PSV in jong.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja daar vind ik hem ook matig. Met weinig urgentie spelende. De minuten in Ajax 1 vond ik hem daarentegen wel beter dan in jong.
Mooi, blijft die hopelijk nog een jaartje.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltc2001a272d0d45d5
GOEIE GENADE
BrobBEAST wordt met de grond gelijk gemaakt.
JAAAAAAAA. De mooiste, de beste, de grootste van Nederland.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:04 schreef Tjacka het volgende:
ZONDAG WEER NAAR DE MOOISTE CLUB TER WERELD BOYS
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZIN INquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:21 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
JAAAAAAAA. De mooiste, de beste, de grootste van Nederland.
Die bakt er bij Jong al weinig van.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltc2001a272d0d45d5
GOEIE GENADE
BrobBEAST wordt met de grond gelijk gemaakt.
Ik zou Klaassen of Edvardson wel graag in de spits zien. Beide geen spits natuurlijk, maar prima passjes, overzicht, en doelgericht. Beide kunnen als ophangstuk voor de aanval fungeren. Beetje zoals Brubby op moment speelt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bakt er bij Jong al weinig van.
Traoré in de spits, en anders niets.
Het onmogelijkequote:Op vrijdag 4 april 2025 14:29 schreef Wotte het volgende:
Nu Farioli volgens de journalisten het 'onmogelijke' presteert, terwijl iedere kenner zag dat ze een goede zes en een trainer misten, is een stap van Farioli naar het buitenland ineens onvermijdelijk.
Okee.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het onmogelijkeAlle credits naar Farioli hoor, wat dat betreft geen slecht woord over die man, maar het onmogelijke is toch wel schromelijk overtrokken. Ja, hij houdt de pot goed dicht en door individuele kwaliteiten komt Ajax dan vaak toch wel op 1 of 2-0, maar verder tegen Frankfürt bijv. al vrij kansloos en in de Eredivisie natuurlijk ook ontzettend in het zadel geholpen door het feit dat PSV een totale flutperiode heeft gekend (kent). En dat Feyenoord daar dan nog onder staat zegt ook voldoende over hen
![]()
Maar het onmogelijke? Please
De aanhalingstekens rond *onmogelijke* suggereren dat het woord hier niet in de letterlijke zin wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het onmogelijkeAlle credits naar Farioli hoor, wat dat betreft geen slecht woord over die man, maar het onmogelijke is toch wel schromelijk overtrokken. Ja, hij houdt de pot goed dicht en door individuele kwaliteiten komt Ajax dan vaak toch wel op 1 of 2-0, maar verder tegen Frankfürt bijv. al vrij kansloos en in de Eredivisie natuurlijk ook ontzettend in het zadel geholpen door het feit dat PSV een totale flutperiode heeft gekend (kent). En dat Feyenoord daar dan nog onder staat zegt ook voldoende over hen
![]()
Maar het onmogelijke? Please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |