Echt he. Maar dat is het grootst bewaarde geheim van BB.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:53 schreef freaky40 het volgende:
Wie is die stem toch van BB. Die lach komt me wel bekend voor.
Nee, geen acteur, ook geen stemacteur. Hoe hij in het begin over kwam was nog zeer onwennig maar hij heeft het BB-schap zich eigen gemaakt met een eigen stijl en eigen karakter. Hij komt in ieder geval uit de buurt van Brabant.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Echt he. Maar dat is het grootst bewaarde geheim van BB.
Maar het moet wel een bekende acteur zijn toch? Dat lachje kwam me ook te bekend voor.
Jij kent hem?quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, geen acteur, ook geen stemacteur. Hoe hij in het begin over kwam was nog zeer onwennig maar hij heeft het BB-schap zich eigen gemaakt met een eigen stijl en eigen karakter.
zit net het 2024 topic te lezen iddquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, geen acteur, ook geen stemacteur. Hoe hij in het begin over kwam was nog zeer onwennig maar hij heeft het BB-schap zich eigen gemaakt met een eigen stijl en eigen karakter. Hij komt in ieder geval uit de buurt van Brabant.
Ja dat sowieso. Ik heb heel lang gedacht dat die man van rtl boulevard. Kantelberg, ben z'n voornaam ff kwijt. Maar dat werd hier zwaar ontkent.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, geen acteur, ook geen stemacteur. Hoe hij in het begin over kwam was nog zeer onwennig maar hij heeft het BB-schap zich eigen gemaakt met een eigen stijl en eigen karakter. Hij komt in ieder geval uit de buurt van Brabant.
Die komt uit Limburg overigens maar is het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:01 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Ik heb heel lang gedacht dat die man van rtl boulevard. Kantelberg, ben z'n voornaam ff kwijt. Maar dat werd hier zwaar ontkent.
Arno. Die klinkt niet echt hetzelfde volgens mijquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:01 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Ik heb heel lang gedacht dat die man van rtl boulevard. Kantelberg, ben z'n voornaam ff kwijt. Maar dat werd hier zwaar ontkent.
ik lees net over Alex Maas en ik moet eerlijk zeggen dat zijn manier van spreken vooralsnog het meeste in de buurt komt bij die van BB, uiteraard licht vervormdquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:01 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
De stem van BB is altijd wel vervormd he. Heel stuk lager.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Arno. Die klinkt niet echt hetzelfde volgens mij
Bekijk deze YouTube-video
Nee joh. Heel ander accent.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:05 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik lees net over Alex Maas en ik moet eerlijk zeggen dat zijn manier van spreken vooralsnog het meeste in de buurt komt bij die van BB, uiteraard licht vervormd
Dat kan ookquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:09 schreef kater1 het volgende:
Als die stem toch al vervormd wordt kan het ook een vrouw zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |