De enige die nog weinig emotie heeft getoond is Jolien. Sharice lag van de week ook op bed met betraande ogen naar de kaartjes te kijken. Mattie zit de laatste dagen veel alleen in de woonkamer, of op zijn rots, ook in gedachten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja precies, dat kan zeker. Slaapgebrek maakt de meeste mensen vaak wat ‘labieler’. En als je daar dus bij denkt wat er allemaal bij komt kijken, tja, helemaal prima toch. Emoties mogen er zijn.
Dat is niet te ontkennen, en zo'n 80 dagen lang onafgebroken acteren moet in het Guinness book of world records.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Wel slim. Het gaat hem de overwinning bezorgen.
Ik zou hem donderdag naar huis stemmenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Wel slim. Het gaat hem de overwinning bezorgen.
Als ik een hele dag niets doe dan slaap ik ook slecht. Dat komt omdat je je niet moe maakt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Slapen is wat andersMaar goed, het heeft met veel meer factoren te maken. iig mijn bottom line is, niks mis met emoties en ik kan me het voorstellen
Nee, stem doet dit al sinds BB editie 2022.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:59 schreef C.A.I het volgende:
Stem BB is vermoedelijk AI gezien ze AI overal en elk tijdstip kunnen inspreken door een ieder net als de Aldi stem nu scheeld personeel en ideaal voor RL 🐣
Ik denk er iets anders over, je kunt veel hangen en liggen en toch ‘vermoeid’ zijn, lamlendig, hangerig, mentaal dus meer dan fysiek. Maar er zijn meer factoren die meespelen. Ik gaf enkel aan dat eventueel wat slaapgebrek mee kon spelen, niet dat dat hoefde of zo is, en niet als hoofdreden dat ik begrip kan opbrengen voor het geheelquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik een hele dag niets doe dan slaap ik ook slecht. Dat komt omdat je je niet moe maakt.
Alle katelhaters stemmen op Sharice, heel simpel. En de mensen die voor het kartel zijn, moeten kiezen uit de 3 kartelleden, dus verdeelde stemmenquote:
Ik denk Mattie de meeste. Geen idee natuurlijk, maar tochquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mocht Jolien gaan, dan is het afwachten naar wie haar stemmen gaan van het publiek.
Dus het kartel van haat van Jordy kan nu tegen hem werken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alle katelhaters stemmen op Sharice, heel simpel. En de mensen die voor het kartel zijn, moeten kiezen uit de 3 kartelleden, dus verdeelde stemmen
hoezo het voelt daar gezellig aan met zijn allen, terug naar huis ben je weer alleen en mis je de mensen weer om je heen gewoon de aanspraak en de gezelligheid van een groep, ik kan hem ook echt veel erg begrijpenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het beter hebt als je opgesloten in een BB huis zit dan wanneer je thuis bent, dan zit er iets niet goed met je.
Nee? Hij wint wel, maar ze willen niet dat Jolien er bij staat anders zou dat het hele kartel zijn in de finale, minus Kiki.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus het kartel van haat van Jordy kan nu tegen hem werken.
wat zei hij dan ongeveer?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is het helemaal niet. Hij heeft het allemaal besproken met jolien.
misschien zijn er gewoon wel heel veel mensen die helemaal niet gecharmeerd zijn van " het kartel "quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee? Hij wint wel, maar ze willen niet dat Jolien er bij staat anders zou dat het hele kartel zijn in de finale, minus Kiki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |