Ja klopt. En inderdaad en alles wat ik voel voelt verkeerd aan. Maar soit... het is niet andersquote:Op maandag 21 april 2025 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moeder en een vriendin toch? Ja, heftige periodeHrt rouwen is eigenlijk al begonnen. Fijn dat het verder prima gaat
![]()
Kan beter maar het is ook echt veel slechter geweest, dus in dat opzicht gaat het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 21 april 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Hier staat ook de dood op de loer. Vind het verschrikkelijk, zoveel onmacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Hier staat ook de dood op de loer. Vind het verschrikkelijk, zoveel onmacht.Wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte MK
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Thanks lieverdquote:
You are most welcomequote:
Hoe is het met jou?quote:
Prima! Rustig de Paasdagen doorquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima! Rustig de Paasdagen doorZaterdag met de vriendin naar de autodealer geweest, ze had een occasion gezien en een proefrit gepland. Uiteindelijk niet wat ze zocht (Fiat Panda). Komend weekend een Hyundai i10
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe motor. Wordt dinsdag gebeld of er een mogelijkheid bestaat om te proefrijden, de motor is vrij exclusief (Suzuki Hayabusa).
En met jou, gezien de omstandigheden?
Altijd mijn droommotor geweestquote:Op maandag 21 april 2025 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Klinkt goed. Leuk!
Dan kan je weer even op pad.
Ja prima verder hoor.Kitten is uit logeren en ik heb vakantie. Kater moet wel werken, maar dat is niet zo erg. Hij kan ook wel wat vanuit huis doen
Oefquote:Op maandag 21 april 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd mijn droommotor geweestEn niet omdat het ooit de snelste motor ooit was (300+!), maar het heeft iets magisch dat apparaat
Staat gepland voor volgend jaar wel
Ah leuk, lekker rust in huize Kat
Ja, verhuizing achter de rug, dus moet nog even door gespaard wordenquote:Op maandag 21 april 2025 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OefDat is wel een snelle ja
![]()
Oh, dan pas
Zeker
herkenbaarquote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, verhuizing achter de rug, dus moet nog even door gespaard worden
Wel blij dat dat achter de rug is. Want al dat gedoe...quote:
Wij zitten stiekem nog wel te kijken naar wat anders.quote:Op maandag 21 april 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel blij dat dat achter de rug is. Want al dat gedoe...
quote:Op maandag 21 april 2025 19:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij zitten stiekem nog wel te kijken naar wat anders.
quote:
Misschien wel verstandigerquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wel verstandiger
Wij gaan vooral zoveel mogelijk de maandlasten zien te verlagen. Dus meevallers steken we in het huis
Ah, okequote:Op maandag 21 april 2025 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer wel. Maar het ging om aanwezig op FOK!
Is ons al gelukt met een laag hypotheekbedrag. Dat is wat meer dan de helft van wat het huis kosttequote:
Verwarrende en pittige periodequote:Op maandag 21 april 2025 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt. En inderdaad en alles wat ik voel voelt verkeerd aan. Maar soit... het is niet anders
Beter is beter dan slechter, maar alsnog naar. Opzich goed geeft moed
Knuffel!
Dank je wel lief mensquote:Op maandag 21 april 2025 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verwarrende en pittige periodeOokal reageer ik niet je topic, ik lees er wel mee en vind dat je het echt bewonderenswaardig goed doet gezien de omstandigheden
Hou je taai, en mocht je behoefte hebben aan een goed gesprek mag je me altijd dm'en
ThanksKomt wel goed allemaal
![]()
Ook een hele dikke knuffel voor jou
Sowieso, onkruid vergaat niet enzoquote:Op maandag 21 april 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel lief mens
We komen er allebei wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |