Van jou had ik ook niet anders verwachtquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van jou had ik ook niet anders verwacht
Nou komen ze toch wel onderhand achter jou aan?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:18 schreef Barbusse het volgende:
VroegahToen ik nog achter de vrouwen aanging
Good times![]()
Deze ouwe bok zit alleen al bijna 10 jaar in een 'relaatsjie', dus helaasquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou komen ze toch wel onderhand achter jou aan?
Gelukkig. Dacht dat je niet goed gerijpt wasquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze ouwe bok zit alleen al bijna 10 jaar in een 'relaatsjie', dus helaas
Volgens een oude vriendin van me die momenteel op bezoek is, "I have aged like fine wine". Ze is Francaise, dus ik ga ervan uit dat ze het een en ander weet van wijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig. Dacht dat je niet goed gerijpt was
Hij loopt niet zo hard meer op z'n oude dag dus nu vangen ze hem ook nog.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou komen ze toch wel onderhand achter jou aan?
Azijn dus?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens een oude vriendin van me die momenteel op bezoek is, "I have aged like fine wine". Ze is Francaise, dus ik ga ervan uit dat ze het een en ander weet van wijn.
Ergo; ik geloof er dus niks van
Bruhquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij loopt niet zo hard meer op z'n oude dag dus nu vangen ze hem ook nog.
Bruhquote:
Ik gebruik hem al bijna 20 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had wel minstens het dubbele verwacht.
Gelukkig ben je wel een redelijke oldbie.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:18 schreef DrMarten het volgende:
Qua postaantal ben wel de echte n00b hier volgens mij
Twintig jaar geledenquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruik hem al bijna 20 jaar niet meer.
En alles wegkaapte voor onze neus.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:18 schreef Barbusse het volgende:
VroegahToen ik nog achter de vrouwen aanging
Good times![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |