Kado is goodie bagquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:13 schreef Willewa het volgende:
BB heeft een belangrijke taak voor de bewoners:
Jullie moeten het huis poetsen.
Niet zomaar poetsen, maar het moet er piekfijn uitzien.
Het is nodig.
Als jullie dit doen heb ik iets voor jullie. Een geschenk waar jullie blij mee zullen zijn.
Jullie hebben 30 minuten.
Go!
In vergelijking met andere jaren vindt ik het reuze meevallen met de zooiquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:20 schreef mazaru het volgende:
Sharice is ook de enige die er echt iets om geeft of het schoon is of niet.
en ik kan me zo goed voorstellen hoe het voor haar moet zijn nu.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:20 schreef mazaru het volgende:
Sharice is ook de enige die er echt iets om geeft of het schoon is of niet.
Wat is dat nu voor onzin, Jordy geeft juist net duidelijk aan dat hij het spel gaat missen, hij weet dat deze editie nu snel afgelopen is en dat doet hem verdriet, hij leefde voor dit spelquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:17 schreef Lrod01 het volgende:
Mattie over dat Jordy vaak te lang blijft hangen in die negatieve stemming nadat hij een game verliest. Ben ik het wel mee eens. Het is de finale week man, geniet van die laatste paar dagen en probeer er nog wat van te maken samen.
Oneeejjjquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:15 schreef latevogel het volgende:
[..]
Denk het ook
Fleur en Eva misschien 🤔
het blijft commentaar op de streamsquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:21 schreef riri het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor onzin, Jordy geeft juist net duidelijk aan dat hij het spel gaat missen, hij weet dat deze editie nu snel afgelopen is en dat doet hem verdriet, hij leefde voor dit spel
volgens mij kan Sharice het prima met Matti vindenquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
en ik kan me zo goed voorstellen hoe het voor haar moet zijn nu.
Kiezen tussen lekker bezig zijn of in de tuin gaan liggen bij mensen waar je niets mee hebt.
dan zou ik ook lekker bezig zijn met van alles en nog wat, om maar uit die tuin weg te kunnen blijven.
Haha zou wel lekkere mindfuck van BB zijn. Denk het niet maar we zien het zoquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kado is goodie bag![]()
![]()
Is veronderstelling van mij dus haha
Ja, ik zou er ook niet bij gaan liggen. Die andere drie zijn haar liever kwijt dan rijk en dat merk je aan alles.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
en ik kan me zo goed voorstellen hoe het voor haar moet zijn nu.
Kiezen tussen lekker bezig zijn of in de tuin gaan liggen bij mensen waar je niets mee hebt.
dan zou ik ook lekker bezig zijn met van alles en nog wat, om maar uit die tuin weg te kunnen blijven.
Daarom heb ik op sharice gestemd!quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik zou er ook niet bij gaan liggen. Die andere drie zijn haar liever kwijt dan rijk en dat merk je aan alles.
Constant dat benadrukken van 'wij zijn het kartel en Sharice hoort er niet bij en is de volgende die moet vertrekken van ons.'
Je quote een bericht van een uur eerder, dus misschien was dat wat jij had gezegd nog niet gezegd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:21 schreef riri het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor onzin, Jordy geeft juist net duidelijk aan dat hij het spel gaat missen, hij weet dat deze editie nu snel afgelopen is en dat doet hem verdriet, hij leefde voor dit spel
Mijn stem heeft ze ookquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Daarom heb ik op sharice gestemd!![]()
Ze word er verkeerd begrepen door veel mensen
Er zijn veel mensen die erg fanatiek zijn in het verkeerd wíllen begrijpen van haar ja haha.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
tis maar net wat je eigen referentiekader isquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die erg fanatiek zijn in het verkeerd wíllen begrijpen van haar ja haha.
Dat was met Jane ook al zo. Alles werd verdraaid naar het negatievequote:Op dinsdag 1 april 2025 15:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die erg fanatiek zijn in het verkeerd wíllen begrijpen van haar ja haha.
Nou dat denk ik toch echt niet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |