quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
Dit is toch wel de spirit animal van @:bitterbal:
Bekijk deze YouTube-video
Ik moest om de een of andere reden een tijdje rondzwerven. Moest van m'n ouders. Dus handige spullen pakken enzo, zware tas, ik stonk, kon nergens douchen.quote:
...wat.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest om de een of andere reden een tijdje rondzwerven. Moest van m'n ouders. Dus handige spullen pakken enzo, zware tas, ik stonk, kon nergens douchen.
En toen zag ik op Facebook een bericht van een vriendin van vroeger die van de aardbodem was verdwenen destijds door een burn-out, dus ik was helemaal blij dat ze er weer was, maar onder een andere naam. En het was een aankondiging dat ze ergens was, dat ze een lezing gaf ofzo, dus ik daarheen en toen was ze helemaal niet blij mij te zien en ging het heel stroef allemaal.
En dat was het.
Weet je zeker dat het een droom was?quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest om de een of andere reden een tijdje rondzwerven. Moest van m'n ouders. Dus handige spullen pakken enzo, zware tas, ik stonk, kon nergens douchen.
En toen zag ik op Facebook een bericht van een vriendin van vroeger die van de aardbodem was verdwenen destijds door een burn-out, dus ik was helemaal blij dat ze er weer was, maar onder een andere naam. En het was een aankondiging dat ze ergens was, dat ze een lezing gaf ofzo, dus ik daarheen en toen was ze helemaal niet blij mij te zien en ging het heel stroef allemaal.
En dat was het.
Zo weinig?quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is gewoon een van die 200 lurkers.
Die zijn altijd bezig, zo liefquote:
quote:Er is een landelijke storing met de informatieborden op treinstations. De reisinformatie op de schermen loopt 15 minuten achter.
De borden zijn slechts gesynchroniseerd met de gemiddelde vertraging van de treinen. Alles is geoptimaliseerd.quote:
Je zouden wel wat onrealistischere scenario's kunnen bedenken voor een grapquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De reisinformatie heeft vertraging? Dat is een nieuwe!
Ik heb nog in zijn bed gelegen en onder zijn douche gestaan. Net als bij @AirwiN trouwens. Ze waren er alleen niet bij.quote:
Dat heb ik ook wel bij mannen gedaan maar dat had een andere reden denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog in zijn bed gelegen en onder zijn douche gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |