abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2025 @ 10:48:02 #101
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_217260669
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 06:43 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
met prefab is dat geen probleem
Je moet ook kabels aanleggen, bruggen onderhouden, wegen verbeteren, etc. Gaat allemaal lastig worden zonder vaklieden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_217260691
De Italiaanse mannen zien Ruud Gullit als voorbeeld, dat het uiteindelijk beter is om geen kinderen bij Italiaanse vrouwen te gaan verwekken.
pi_217279198
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 06:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dan maar gen nederlandse kinderen meer
Wat zijn jullie, en dan doel ik echt op autochtonen die dit soort onzin verkondigen, toch zielig en dramatisch zeg. Als een gemiddelde oegoeboegoe moslim als ik, die met 3-0 achterstand is begonnen in het land, in staat is om een huis te kopen, twee kinderen te onderhouden en een fatsoenlijk leven te hebben, dan zou je toch zeggen dat jullie dat ook makkelijk kunnen doen.

In plaats van te janken en af te geven op anderen, zou je ook je handen uit de mouwen kunnen steken in plaats van bidden dat Geert die moslims wel even de deur wijst en je een gratis huis komt doneren.

Minder zuipen, minder de zolderkamerautist uithangen op internet en een trap onder je reet.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 3 april 2025 @ 21:13:07 #104
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217279303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 15:47 schreef Monolith het volgende:

[..]
Lol, Nederland bungelt echt onderaan voor wat betreft participatie van mannen in huishouden en opvoeding hoor.
Nederland staat dan wel weer bovenaan in het aantal parttime prinsesjes.
pi_217282295
Hoezo immigratie is de oplossing? Bouw eens functioneel bruikbare robots, stelletje mafklappers...
  vrijdag 4 april 2025 @ 09:15:13 #106
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217282526
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2025 21:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wat zijn jullie, en dan doel ik echt op autochtonen die dit soort onzin verkondigen, toch zielig en dramatisch zeg. Als een gemiddelde oegoeboegoe moslim als ik, die met 3-0 achterstand is begonnen in het land, in staat is om een huis te kopen, twee kinderen te onderhouden en een fatsoenlijk leven te hebben, dan zou je toch zeggen dat jullie dat ook makkelijk kunnen doen.

In plaats van te janken en af te geven op anderen, zou je ook je handen uit de mouwen kunnen steken in plaats van bidden dat Geert die moslims wel even de deur wijst en je een gratis huis komt doneren.

Minder zuipen, minder de zolderkamerautist uithangen op internet en een trap onder je reet.
3-0 achterstand :')

Nepslachtoffer.
  vrijdag 4 april 2025 @ 09:18:53 #107
396550 Richestorags
pi_217282553
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2025 14:56 schreef probeer het volgende:

[..]
Mjah, als ik mijn kinderen niet meer een week per jaar volledig zwart mag schminken, dan hoeft het voor mij niet hoor. Wat heb je aan die lui als je ze niet elke week op je vrije zondagochtend mee naar de kerk kan slepen om constant op te letten dat ze zich gedragen en stil houden? En als mijn kind straks in de klas komt te zitten met een jongetje wat graag jurkjes draagt, dan heb ik er liever helemaal geen. En dan moet ik het straks ook nog eens met zo'n progressief 'ik ben een docent dus weet alles beter'-trutje uitvechten dat ze mijn dochter niet op 8 jarige leeftijd leert vingeren. Nee dank je. Om maar niet eens te denken aan de mogelijkheid dat ze op 16-jarige leeftijd thuis komt met iemand met een kleurtje.

En ik heb al helemaal geen zin in een kind, wanneer mijn vrouwelijke partner niet thuis blijft om het huishouden en de opvoeding grotendeels op zich te nemen en ik daardoor een meer betrokken ouder moet zijn.
Wat grappig zeg. Ga je nog in op zijn punt?
pi_217283009
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]
3-0 achterstand :')

Nepslachtoffer.
Laten we uitgaan van de hypothetische situatie dat zaken als discriminatie gewoon niet bestaan - de ideale 0-0 stand zegmaar. En laten we voor het gemak er ook vanuit gaan dat de eerste generatie daar ook geen last van had, ook economisch gezien geen achterstand kende. Dus ze spraken vloeiend Nederlands toen ze hierheen kwamen en konden zich meteen meten met de Nederlandse middenklasse. Gewoon om je niet voor het hoofd te stoten. Dan nog geldt het verhaal dat je een immense jankbal bent als je je eigen falen om een gezin te stichten weet af te wentelen op buutenlanders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217283044
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 22:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat is de schuld van de nederlandse politiek

die verbieden Nederlandse jongeren kinderen te krijgen door hen woonruimte te ontzeggen en zijn druk met het binnenhalen van de Islam. en die krijgen voorang op een woning en hebben al kinderen mee als ze komen
zij krijgen een kindje en de nederlandse begeleiders krijgen dan een lintje
Het al dan niet krijgen van kinderen door autochtonen staat los van het al dan niet binnenhalen van moslims.
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:33:40 #110
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217283168
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:17 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Het al dan niet krijgen van kinderen door autochtonen staat los van het al dan niet binnenhalen van moslims.
Dat klopt , maar ik heb er hier ook een op zolder als kamerhuurder , die kan geen relatie vasthouden, omdat er geen zicht is op een woning
Van mij mag ie weg gaan, maar jonge mensen kunnen nergens heen omdat woningen naar statushouders gaan hier in de stad

Dus geen kindje voor hem en heel veel van zijn leeftijdgenoten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:36:07 #111
323876 michaelmoore
pi_217283181
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Laten we uitgaan van de hypothetische situatie dat zaken als discriminatie gewoon niet bestaan - de ideale 0-0 stand zegmaar. En laten we voor het gemak er ook vanuit gaan dat de eerste generatie daar ook geen last van had, ook economisch gezien geen achterstand kende. Dus ze spraken vloeiend Nederlands toen ze hierheen kwamen en konden zich meteen meten met de Nederlandse middenklasse. Gewoon om je niet voor het hoofd te stoten. Dan nog geldt het verhaal dat je een immense jankbal bent als je je eigen falen om een gezin te stichten weet af te wentelen op buutenlanders.
probleem is dat de satushouders en de asielzoekers hier niet mogen werken , sinds kort een aantal maanden

dus kunnen ze hun reiskosten niet terug verdienen en vaak is dat geleend geld , dus moet terug betaald worden
al die jongens opsluiten in kampen en hotels dat lost ook niets op

en die Nederlandse taallessen is goed om ze bezig te houden maar dat hebben ze niet nodig als ze terug gaan, maar misschien vinden ze een relatie hier

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 04-04-2025 11:02:28 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 4 april 2025 @ 11:27:11 #112
396550 Richestorags
pi_217283679
quote:

[..]
Laten we uitgaan van de hypothetische situatie dat zaken als discriminatie gewoon niet bestaan - de ideale 0-0 stand zegmaar. En laten we voor het gemak er ook vanuit gaan dat de eerste generatie daar ook geen last van had, ook economisch gezien geen achterstand kende. Dus ze spraken vloeiend Nederlands toen ze hierheen kwamen en konden zich meteen meten met de Nederlandse middenklasse. Gewoon om je niet voor het hoofd te stoten.
Kijk, ik vind het vrij ironisch dat jij klaagt dat mensen zich niet in slachtofferschap moeten wentelen en je zelf begint over een 3-0 achterstand. Daarmee doe je de mogelijkheden die je in Nederland krijgt aangereikt op het gebied van vrijheid van religie en onderwijs echt tekort. Betekent dat dat het speelveld helemaal gelijk is en er geen discriminatie is? Nee, dat dan weer niet. Bijvoorbeeld Chinezen trekken dat zo snel mogelijk recht door hun kinderen te stimuleren zo goed mogelijk hun best te doen.

quote:
Dan nog geldt het verhaal dat je een immense jankbal bent als je je eigen falen om een gezin te stichten weet af te wentelen op buutenlanders.
Ik ben het met je eens dat de data gewoon laat zien dat het een wereldwijde trend is en dat het dus een veel complexer fenomeen is dat niet is terug te herleiden tot enkel de aanwezigheid van buutenlanders.
pi_217284071
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat grappig zeg. Ga je nog in op zijn punt?
Ok.

Ik betwist die teloorgang van onze cultuur. De Nederlandse cultuur is springlevend.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 4 april 2025 @ 12:29:06 #114
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217284113
quote:

[..]
Probeer je nou jezelf een veer in je reet te steken? _O-
"Hoka Hey!"
pi_217284261
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 11:27 schreef Richestorags het volgende:
Kijk, ik vind het vrij ironisch dat jij klaagt dat mensen zich niet in slachtofferschap moeten wentelen en je zelf begint over een 3-0 achterstand. Daarmee doe je de mogelijkheden die je in Nederland krijgt aangereikt op het gebied van vrijheid van religie en onderwijs echt tekort. Betekent dat dat het speelveld helemaal gelijk is en er geen discriminatie is? Nee, dat dan weer niet. Bijvoorbeeld Chinezen trekken dat zo snel mogelijk recht door hun kinderen te stimuleren zo goed mogelijk hun best te doen.
Leuk, maar ik klaag daar niet over. Het is slechts een omstandigheid die ik benoem - om het klaaggedrag van de ander nog even in context te zetten. Men wordt 'ingehaald' door oegoeboegoe mensen, althans dat is vaak hoe dat soort autochtonen 'de anderen' wegzetten. Ik begrijp dat het voor die groep extra pijnlijk is.

quote:
Ik ben het met je eens dat de data gewoon laat zien dat het een wereldwijde trend is en dat het dus een veel complexer fenomeen is dat niet is terug te herleiden tot enkel de aanwezigheid van buutenlanders.
Nou gelukkig maar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217284280
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:29 schreef matspontius het volgende:

[..]
Probeer je nou jezelf een veer in je reet te steken? _O-
Stukkie constructiever dan op internetfora huilen dat de allochtoontjes je inhalen, baantje, woning of vrouw inpikken lijkt me. Misschien moet je dat ook doen, krijg je een beter zelfbeeld van. In plaats van anderen proberen neer te halen vanwege hun relgie, tint of afkomst, jezelf wat hoger positioneren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217284310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
probleem is dat de satushouders en de asielzoekers hier niet mogen werken , sinds kort een aantal maanden

dus kunnen ze hun reiskosten niet terug verdienen en vaak is dat geleend geld , dus moet terug betaald worden
al die jongens opsluiten in kampen en hotels dat lost ook niets op

en die Nederlandse taallessen is goed om ze bezig te houden maar dat hebben ze niet nodig als ze terug gaan, maar misschien vinden ze een relatie hier
Maar wat heeft dat te maken met een teruglopend vruchtbaarheidscijfer? Het verwijt is namelijk dat buutenlanders hier de oorzaak van zijn. Want ze krijgen huizen en de oerhollandse jongens krijgen dat niet. Dus zien ze geen kans om een vrouw aan zich te binden en kindjes te krijgen. Want daar heb je een huis voor nodig.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 4 april 2025 @ 12:55:56 #118
323876 michaelmoore
pi_217284318
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Maar wat heeft dat te maken met een teruglopend vruchtbaarheidscijfer? Het verwijt is namelijk dat buutenlanders hier de oorzaak van zijn. Want ze krijgen huizen en de oerhollandse jongens krijgen dat niet. Dus zien ze geen kans om een vrouw aan zich te binden en kindjes te krijgen. Want daar heb je een huis voor nodig.
Ja dat bedoel ik

als men niet woningen gaat bouwen dan moeten we het hebben van de import kindjes voor de toekomstige premieafdrachten voor AOW en WW en pensioen
pi_217284362
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Mjah, die 8-10% langer moeten wachten op een sociale huurwoning is inderdaad de oorzaak dat die lui geen partner aan zich weten te binden.
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:03:49 #120
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217284371
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Stukkie constructiever dan op internetfora huilen dat de allochtoontjes je inhalen, baantje, woning of vrouw inpikken lijkt me. Misschien moet je dat ook doen, krijg je een beter zelfbeeld van. In plaats van anderen proberen neer te halen vanwege hun relgie, tint of afkomst, jezelf wat hoger positioneren.
Het was een grapje :Y Bedankt voor het weer eens aantonen van de lange tenen mentaliteit .........
"Hoka Hey!"
pi_217284385
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:03 schreef matspontius het volgende:

[..]
Het was een grapje :Y Bedankt voor het weer eens aantonen van de lange tenen mentaliteit .........
Nou, mooi dat ik je vooroordeel heb weten te bevestigen voor je gevoel. Heb je weer een stok om mee te slaan richting de buutenlanders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217284404
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:02 schreef probeer het volgende:

[..]
Mjah, die 8-10% langer moeten wachten op een sociale huurwoning is inderdaad de oorzaak dat die lui geen partner aan zich weten te binden.
En laten we het vooral niet hebben over het feit dat ruim 40 procent van de huishoudens in Nederland een eenpersoonshuishouden is. Zou het niet zo kunnen zijn dat we liever gewoon single en alleen zijn? Want vrijheid, geen dure kinderen en instagram-life. Plus welvaart, dus geen kinderen als pensioen. Bovendien zijn vrouwen een stuk onafhankelijker [gelukkig], binding vanwege financien of een stabiel leventje is niet meer nodig.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:08:41 #123
323876 michaelmoore
pi_217284405
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:02 schreef probeer het volgende:

[..]
nou niet 8% tot 10% langer wachten , 8 tot 10 jaar en dan nog niet
pi_217284463
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou niet 8% tot 10% langer wachten , 8 tot 10 jaar en dan nog niet

Er gaat 8-10% naar statushouders. Dat is dus hoeveel langer je moet wachten door statushouders. Het overgrote deel van de wachttijd komt simpelweg door een tekort aan woningen.
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:17:47 #125
323876 michaelmoore
pi_217284479
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:15 schreef probeer het volgende:

[..]
Er gaat 8-10% naar statushouders. Dat is dus hoeveel langer je moet wachten door statushouders.
Het overgrote deel van de wachttijd komt simpelweg door een tekort aan woningen.
nou wat er is gaat naar statushouders, dus hoeveel % dat is weet ik niet , maar er wordt ook niets gebouwd door stikstof

zeg maar er is hoegenaamd geen enkele kans op een betaalbare woning voor jonge nederlandse mensen die een gezin met kindjes willen maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')