in de steden wel, maar italiaanse mannen die blijven bij Mama tot ze 60 zijnquote:Op maandag 31 maart 2025 20:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Hebben ze daar ook een vastgelopen huizenmarkt en explosief stijgende kosten toevallig?
Alleen voor de multinationals gaat het om aantallen mensen. Als je hier miljoenen Afrikanen en Indiërs naar toe haalt is Nederland ook verdwenen.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:19 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Afrika en India groeien als een malle. Gewoon meer mensen daar vandaan halen.
Ja en wie gaat straks anders mijn aow en pensioen betalen. Is ook in mijn belang.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Alleen voor de multinationals gaat het om aantallen mensen. Als je hier miljoenen Afrikanen en Indiërs naar toe haalt is Nederland ook verdwenen.
jonge mensen moeten eerst een woning hebben om in te neuken zonder condoomquote:Op maandag 31 maart 2025 20:19 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Er moet dus meer geneukt worden.
pensioen dat spaar je zelf bij elkaar , als je werk hebtquote:Op maandag 31 maart 2025 20:18 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ja en wie gaat straks anders mijn aow en pensioen betalen. Is ook in mijn belang.
https://italiamo.nl/goedkoop-huis-kopen/quote:Op maandag 31 maart 2025 20:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jonge mensen moeten eerst een woning hebben om in te neuken zonder condoom
Vruchtbaarheidscijfer in Nederland is 1,6 tegenover 1,5 in Hongarije. Zullen echt geen veel betere omstandigheden zijn voor moeders.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hongarije geeft moeders een uitkering gelijk aan het minimumloon tot het kind 6 jaar oud is
hier bouwen we niets eens huizen voor jonge gezinnen
Er moet meer "water naar de spreekwoordelijke zee gedragen worden", als je begrijpt wat ik bedoel. Alleen neuken is het probleem niet. Zelf help ik best graag een handje maar dan zetten ze mij weer vast dus daar doe ik niet meer aan.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:19 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Met wel een kern van waarheid. Dit soort werk wordt vrijwel niet meer gedaan door mensen die in het land zijn geboren. Resultaat van het jarenlang minderwaardig doen over dit soort beroepen. Je moet dokter worden, want dat is beter dan schoonmaker.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit was echt een prachtig tv moment
Toevallig wel. Hoe weet je dat?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Hebben ze daar ook een vastgelopen huizenmarkt en explosief stijgende kosten toevallig?
.quote:£2 billion migrant hotels are here to stay, admits Labour’s new quango
And we have been warned by the newly formed quango, Office for Value for Money, that because of “global instability”, migrant hotels will likely remain open for years to come. The quango has suggested, rather alarmingly, that one way to return expensive hotels to public use would be to house asylum seekers in the 18,000 social and affordable homes the Government has announced it would spend £2 billion to build
Valt reuze mee. We moeten gewoon meer bouwen.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ook beter voor de prijs van wonen
Niet, maar dat zijn wel oorzaken voor een dalend vruchtbaarheidscijfer.quote:
Het probleem ligt wel bij meer dan alleen wonen. Er is momenteel *geen enkel land ter wereld* met een stijgende trend.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:36 schreef gwn_een_user het volgende:
in italië hebben ze, net zoals hier, net zoals in zowat elk europees land, een gebrek aan fatsoenlijke, betaalbare woningen
onze regeringen hebben nog steeds niet goed genoeg geprobeerd om meer woningen te bouwen voor de jonge bevolking. alle macht ligt bij de ouderen, VOORAL in oude landen als italië
natuurlijk wordt immigratie weer aangehaald als de oplossing ipv de problemen bij de wortel proberen aan te pakken. HOE LANG moeten wij nog klagen over woningen?
ik las dit ook nog eens een paar dagen geleden, te gek voor woorden dit:
[..]
.
https://www.telegraph.co.(...)y-admits-labours-ne/
alle gekheid op een stokje![]()
![]()
ze bouwen nieuwbouwwoningen maar gaan die geven aan de nieuwkomers, niet de jonge britten
ik ken genoeg mensen die wel een gezin zouden willen stichten, maar dat simpelweg niet kunnen doen omdat het zo ziek duur is
je regering haat jou, nooit vergeten. NIMBYs haten jou ook. hadden we allang hoger moeten bouwen dan hadden we dit probleem in veel mindere mate
Toch wel, er zijn verschillende landen die de neergaande beweging tijdelijk of nog altijd hebben weten stoppen. Kazachstan is wellicht het beste voorbeeld waarbij men van 1,8 naar 3,0 is gegaan. Israel had het dieptepunt met 2,7 in 1992 en is daarna daarboven gebleven.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het probleem ligt wel bij meer dan alleen wonen. Er is momenteel *geen enkel land ter wereld* met een stijgende trend.
Is een opstapeling van factoren, slechte economie, maar ook de beschikbaarheid van anticonceptie. Denk zelf dat dit niet te herstellen is zonder het kapitalisme volledig te breken en de familiestructuren aan te passen naar ideeën van Kollontai.
Nope. Kazachstan is ook weer dalende na hun piek in 2020. Inmiddels tussen de 2,6 en 2,8quote:Op maandag 31 maart 2025 21:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Toch wel, er zijn verschillende landen die de neergaande beweging tijdelijk of nog altijd hebben weten stoppen. Kazachstan is wellicht het beste voorbeeld waarbij men van 1,8 naar 3,0 is gegaan. Israel had het dieptepunt met 2,7 in 1992 en is daarna daarboven gebleven.
Communisme is natuurlijk niet de oplossing, de oplossing is een haast onmogelijke terugkeer naar een orthodoxe vorm van religie.
Kazachstan kwam van 1,8 en de emigratie van een groot deel van de slavische bevolking zal bijgedragen hebben aan hogere geboortecijfers. 1,8 naar 2,6 is nog altijd een enorm verschil.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nope. Kazachstan is ook weer dalende na hun piek in 2020. Inmiddels tussen de 2,6 en 2,8
Israël is slechts stabiel, en over langere tijd ook gewoond licht dalend.
Dat ben ik al jaren het zeggen.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:36 schreef gwn_een_user het volgende:
hadden we allang hoger moeten bouwen dan hadden we dit probleem in veel mindere mate
Dat zou je best kunnen aanmoedigen ipv Afrikanen importeren.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:19 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
https://ingatlan.com/list(...)ala-megye+ar-szerintquote:Op maandag 31 maart 2025 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vruchtbaarheidscijfer in Nederland is 1,6 tegenover 1,5 in Hongarije. Zullen echt geen veel betere omstandigheden zijn voor moeders.
Een minimumloon van 700 euro, dure standaard van leven... Je hebt 13 jaarsalarissen nodig om een gemiddeld huis te kopen tegenover 7.65 jaarsalarissen in Nederland. Kinderopvang zeer gelimiteerd, dure prive opvang, 1 van de hoogste BTW tarieven van Europa, slechte arbeidsmarkt, zeer slechte en dure activiteitsvoorzieningen zoals sportclubs voor kinderen, werken gemiddeld 11 (!) uur langer per week dan Nederlanders...
Een huis kopen in Hongarije is moeilijker dan hier voor een gemiddeld gezin.
De kosten voor kinderen stoppen niet bij ouderschapsverlof, maar ook alle voorzieningen daarna.
Meer concurrentie in jouw vakgebiedquote:Op maandag 31 maart 2025 19:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Sow bijna alles rood buiten afrika. Afrika gaat een superpower in de toekomst worden dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |