Zijn nog 2 ritten te gaan in Griekenland volgens mij, weet niet of dat nog verschil kan maken qua etappe punten die hij kan verdienen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Etappewinst en eindwinst in de Hellas Tour voor Plapp, een 2e plek in de La Route Adélie de Vitré voor Penhoet. Allemaal voor niks als Mathieu 1e of 2e wordt in de Ronde. Altijd tegen mij @:Felagund
Opnieuw een harde klapquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:31 schreef franklop het volgende:
80-70 voor tegen @:_-_ratjetoe_-_ , die vooralsnog niemand in de laatste koers aan de start heeft in ronde 18
Ronde 19 sta ik voor tegen @:Chiappucci door de werken van Moschetti in Griekenland. Vandaag in Frankrijk met Barbier enTurgis tegen Zanoncello proberen uit te lopen. Beslissing zal waarschijnlijk in VLaanderen vallen, maar met Bauhaus en Nozzolo wordt het wellicht lastig voor mijn tegentander daar punten te pakken. Bij mij ook allerminst zeker met Oorluis, Lamperti, Van den Berg en Van Eetvelt
Ondertussen wel uitgeschakeld in de Croky Cup, als enige verliezer die punten pakte
Morgen dan maar voor Plapp.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zijn nog 2 ritten te gaan in Griekenland volgens mij, weet niet of dat nog verschil kan maken qua etappe punten die hij kan verdienen.
Je krijgt Soler nog met de UAE brommer. Ik zie hem al top 10 pakkenquote:
Dat hoeft niet.quote:
Plapp schakelt zichzelf vakkundig uit, hopelijk levert Matje wel gewoon morgen.quote:
Kampioenen!quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:48 schreef Pino112 het volgende:
Veel close scores! En @:Aguero die van 4 naar de koppositie springt.
Uitslag speelronde 18:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 18:
[ afbeelding ]
Bagioli snapte wel dat het FCPL belang boven het Trek belang ging.quote:
Waarom zat Indurain eigenlijk in deze ronde :/quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:48 schreef Pino112 het volgende:
Veel close scores! En @:Aguero die van 4 naar de koppositie springt.
Uitslag speelronde 18:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 18:
[ afbeelding ]
Teringhond Bagioli. Nu kan het ineens wel. Vorig jaar, je, niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bagioli snapte wel dat het FCPL belang boven het Trek belang ging.
quote:Op zondag 6 april 2025 08:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Teringhond Bagioli. Nu kan het ineens wel. Vorig jaar, je, niet.
Met je 0-0quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Velasco begint eindelijk te proeven van de Astanabonus
Ik was vergeten dat de startlijst nog niet gevuld wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |