Dat was een stuk gevaarlijker geweest inderdaad. Maar ik hoop toch niet op een 0-0 met 4 man aan de start die in principe allemaal punten moeten kunnen pakken.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kokkaar zou eerst Camembert rijden. Dit wordt niks inderdaad.
quote:
Ja jammerquote:
Het was toch gewoon Van Aert. Én Benoot.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou eerder Stuyven vrezen, daar trapte ik ook in
Ja oke, maar wel met stijl. Hij had ook bijgehaald kunnen worden en anoniem 14e kunnen worden.quote:
Nu mag ik tegen jou in de Croky.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja oke, maar wel met stijl. Hij had ook bijgehaald kunnen worden en anoniem 14e kunnen worden.
Dit is toch genotszalig? Croky Saté waardig
Dat wel, liever zo dan met een paar punten verschilquote:Op woensdag 2 april 2025 21:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja oke, maar wel met stijl. Hij had ook bijgehaald kunnen worden en anoniem 14e kunnen worden.
Dit is toch genotszalig? Croky Saté waardig
Is het al Aaron Gate tijd?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu mag ik tegen jou in de Croky.
Ik heb de eerste 2 rondes gewonnen door Rasmus Søjberg en Pierre Gautherat. In het Hageland reken ik ook normaliter op Fretin.quote:
Ik kijk het wel even aan danquote:Op woensdag 2 april 2025 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 rondes gewonnen door Rasmus Søjberg en Pierre Gautherat. In het Hageland reken ik ook normaliter op Fretin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |