abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2025 @ 17:56:31 #1
485927 DrTokkie
Lubricated Mirror
pi_217243656
Hackman Pro is een parodie op Hitman Pro. Het verschil is dat je met Hackman Pro je voorkomt dat je een infectie krijgt op je computer. Bij Hitman Pro is de infectie reeds gedaan.

Doel: Het is bijna 1 April dus het is erg moeilijk om Hackman Pro te introduceren.

1 Hackman Pro richt zich op het voorkomen van een infectie.
2 Hitman Pro daarbij is het achteraf huilie huilie boehoe

Daarom verzoek ik je zeker op 1 April om Hackman Pro te overwegen.

Het enige verschil is tussen wat op jouw beeldscherm zit en tussen jouw stoel.

Altijd al die geweldige crack/patch uit willen proberen om die leuke gedownloade exectuables uit te voeren?

Dan is Hackman Pro voor jou het ideale counter measures.

Bij Hackman Pro moet je namelijk zelfstandig naar de website van VirusTotal gaan.

https://nl.wikipedia.org/wiki/VirusTotal

Op de website van VirusTotal upload je je verdachte bestanden ( je crack/patch/vst whatever) namelijk met de hand voordat je het installeert, als plugin voor je niet te betalen VST plugin software instrumenten, of die lieflijke patch om Resident Evil 7 te kunnen spelen.

Je hebt nu veel geleerd om niet geinfecteerd te raken. Overigens als de installer een gigabyte is, dan adviseer ik SandBoxie, dat is eerst kijken of het een infectie is.

Samenvatting: Hackman Pro is jij die voorkomt dat je geinfecteerd raakt bij probaat. Hitman Pro is acheraf gelul van het scannen in hun cloud.

Beter Hackman Pro, waar jij diegene bent tussen stoel en de computer, immers de belangrijkste bron van computer infectie software dat ben jij waarschijnlijk zelf.

Maar je kan natuurlijk ook gewoon netjes alles niet patchen, en VST's netjes kopen e.d. Of Fuity blijven. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Dit is geen 1 april grap!

Vertrouw op Hitman Pro ( Professionele Huurmoordenaar in het Nederlands) of vertrouw op Hackman Pro waarbij Jij bent die zorgt eerst alles te uploaden naar VirusTotal zodat je niet besmet raakt voor die simpele .DLL bestanden of die simpele Patch of Crack .Exe bestand.

Nou de Wikipedia pagina is voldoende, gebruikt Hackman Pro inplaats van Hitman Pro!

Dit is geen 1 April grap, want morgen is het pas 1 April, dus dit kan geen 1 April grap zijn, snap je?

Oh ja, Microsoft Defender houdt al veel tegen, maar het is niet genoeg als je gaat knutselen met 1 patch bij 1 game bijvoorbeeld te doen.

Veel succes, en upload eerst die verdachte DLL of EXE naar VirusTotal.

Disclaimer: Hitman Pro maakt van al je bestanden een korte code een Hash Code genoemd. Die codes worden geupload wanneer nodig.

Wees verstandig, en zorg dat je Hitman Pro en Microsoft Defender voor bent.

Je kan natuurlijk ook gewoon software eerlijk kopen, maar ik begrijp dat dit niet vanzelfsprekend is. Bovendien hebben gekraakte programatuur soms voordelen.
Everytime You Installed Microsoft Windows Subsystem for Linux, Jesus Christ Killed a Puppy
Ter nagedachtenis voor overleden Debian Linux Ontwikkelaars: https://tinet.nl
pi_217244255
Ik vind dit maar een raar topic.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_217244505
Ok, genoteerd. Gaan we niks mee doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')