Had je meegekregen dat bij het EK/WK (weet niet meer) snelwandelen er eigenlijk niemand echt aan snelwandelen deedquote:
ik bedoelde het hele oog zwartquote:Op maandag 31 maart 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee met tattooeren krijg je van die creepy ogen
Maar idd, intens zwarte ogen
Was iedereen vals aan het spelen?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had je meegekregen dat bij het EK/WK (weet niet meer) snelwandelen er eigenlijk niemand echt aan snelwandelen deed
Ikzelf hang wel scheef, maar niet schever dan anders?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Just checking. Je gezicht hangt niet scheef?
Als je een plaatje upload met een account, kan alleen jij het verwijderen. Hoe het werkt zonder account weet ik niet, dat doe ik al jaren niet meer. Volgens mij had je toen een aparte link om het plaatje te kunnen verwijderen, en een link om het aan mensen te kunnen latrn zien.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die logica van imgur snap ik niet, als het plaatje blijft staan en de link naar het plaatje ook.. Dan kun je foto's verwijderen die je nooit hebt gedeeld![]()
Het ene is alleen delen met mensen die je de link geeft, het andere is het gewoon open op de site gooien.quote:wat heb je daar aan, of waarom zou je uberhaupt iets uploaden op imgur als je het niet wilt delen
ik mis iets
Parachutespringen.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wadlopen?of wat doe je daar behalve ontspannen
Vooral ontspannen, wandelen en wilde konijnen tellen in de duinenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wadlopen?of wat doe je daar behalve ontspannen
Ohhh zoquote:Op maandag 31 maart 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik bedoelde het hele oog zwartofnee, de lens maar dan wel alles incl iris
Brrrrrrquote:
Jup, maar dan onbewustquote:
je kunt het plaatje verwijderen maar als je dat plaatje hebt gedeeld, blijft het staan op de plek waar je het hebt gedeeld. Maakt dus geen drol uitquote:Op maandag 31 maart 2025 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een plaatje upload met een account, kan alleen jij het verwijderen. Hoe het werkt zonder account weet ik niet, dat doe ik al jaren niet meer. Volgens mij had je toen een aparte link om het plaatje te kunnen verwijderen, en een link om het aan mensen te kunnen latrn zien.
[..]
Het ene is alleen delen met mensen die je de link geeft, het andere is het gewoon open op de site gooien.
Bedoel je pupil of oogwit?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind van die zwarte ogen wel echt intens sexy, maar dat krijg je niet met tattooeren
geen ramen die open kunnen?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
Pff computerkamer begint nu al vies warm te worden.
quote:
Klinkt heerlijk. Er even helemaal tussenuitquote:Op maandag 31 maart 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral ontspannen, wandelen en wilde konijnen tellen in de duinen
over het algemeen vind ik ogen niet zo boeiendquote:Op maandag 31 maart 2025 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh zo
Nee ik dacht dat je van die hele donkere natuurlijke kleur ogen bedoelde
abrahamquote:
Het kan even duren voor het niet meer zichtbaar is, omdat het vaak ergens in een buffer blijft staan. Op je eigen apparaat ook. Maar als ik iets op imgur zet, en het weer verwijder, verdwijnt het daar en hier.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, maar dan onbewust
[..]
je kunt het plaatje verwijderen maar als je dat plaatje hebt gedeeld, blijft het staan op de plek waar je het hebt gedeeld. Maakt dus geen drol uit
lekker, kaas erbij?quote:
hahahaha xD nou he xDquote:Op maandag 31 maart 2025 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je ogen operatief laten verwijderen, is vast nog sexyer.
Ik wil geen bufferquote:Op maandag 31 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het kan even duren voor het niet meer zichtbaar is, omdat het vaak ergens in een buffer blijft staan. Op je eigen apparaat ook. Maar als ik iets op imgur zet, en het weer verwijder, verdwijnt het daar en hier.
Je verwacht het niet hequote:Op maandag 31 maart 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat jij op andere mensen en dingen valt dan ik
Dan doet je internet het niet meer.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil geen buffer![]()
het leven is oneerlijk!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |