quote:Op maandag 31 maart 2025 16:04 schreef kater1 het volgende:
Sjeej ik zit te kijken waar de rest staat. Maar er zijn nog maar 4 bewoners....
Oh, Mattheus (en Jeff?) hebben blijkbaar deze song geïntroduceerd in het huis.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:10 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus is fan van kleine John.
Dus die is nu wat lyrisch
Ze hebben er ook van alles doorgedaan wat niet op het recept stond.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy proeft de tomatensaus...hij vindt het niet lekker geloof ik
Niet vies maar geen bologneze saus
Ik heb de streams aan en toch dit gemistquote:Op maandag 31 maart 2025 16:07 schreef spapaars het volgende:
Freeze
https://streamable.com/wv2fnz
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de streams aan en toch dit gemist
Jordy ziet wel het verschil in gedrag naar hem en haar geflirt met Mattie. Hij is niet dom en weet wel dat zij niet voor hem valt en houdt zijn hoofd koel.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:15 schreef Linnied het volgende:
Ik ben geen Jordy fan, ook geen Jordy hater, maar wat ik wel waardeer in hem is dat ie totaal niet zwicht voor jolien d'r geplukt en geknuffel. Prinsesje ligt weer volgeplamuurd naast hem.
Hij blijft zo nuchter. Kan me voorstellen dat iemand die onzeker is door pestverleden en nog nooit een vriendin heeft gehad toch wel snel voor dat gedrag van Jolien zou zwichten (ik zeg niet dat zij belang bij hem heeft he.. maar ze gedraagt zich overal zo wulps)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |