BB 2025 is voor kinderen. De keuze van bewoners door BB kan je in vraag stellen als je hen vergelijkt met vorige jaren. Mensen met 1 of meerdere stoornissen zou je beter weren omwille van reacties. Bewoners doelbewust voortrekken is not done. BB is uitermate tolerant dit jaar. Vorige edities zijn mensen aangesproken op hun gedrag en zelfs eruit gezet. Dit jaar lijkt het mij dat het huis en regels niet door BB werd bepaald maar door de bewoners zelf. Bovendien dat er een Belg en Nederlander in de finale moet staan is oplichting t.o.v. de kijkers wat de stemming ook moge zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:34 schreef Paul het volgende:
Ik zat me zo af te vragen ..
Het valt mij op dat de haat naar bewoners, tussen bewoners, tussen kijkers en ga zo maar door nog erger is geworden dan vorig jaar
Het wordt eigenlijk elk jaar erger op social media (en misschien ook hier op Fok?)
Is het nog wel verantwoord om een Big Brother seizoen te maken? Draaien kijkers niet te veel door?
Wat vind jij
Ik vind het ook een beetje eng worden, hier en daar. Vooral op X gaat het veel te hard tegen hard. Ik snap dat niet. Ik vind bijvoorbeeld Jordy heel leuk, maar dat betekent niet dat ik mensen die Jane leuk vinden ga bedreigen of zo.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:34 schreef Paul het volgende:
Ik zat me zo af te vragen ..
Het valt mij op dat de haat naar bewoners, tussen bewoners, tussen kijkers en ga zo maar door nog erger is geworden dan vorig jaar
Het wordt eigenlijk elk jaar erger op social media (en misschien ook hier op Fok?)
Is het nog wel verantwoord om een Big Brother seizoen te maken? Draaien kijkers niet te veel door?
Wat vind jij
Daar moet je ook helemaal niets van aantrekken als zender. Dan kun je niets meer uitzenden. Social media is gewoon erg on edge de laatste jaren, of het nou over een TV programma en hun deelnemers, of maatschappelijke problemen die er spelen. Gewoon geen aandacht aan schenken is het beste.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar als je op Social Media afgaat, dan kan je straks geen enkel programma meer maken, denk ik
Beide landen betalen het en zo is het al die jaren al gegaan.....of je moet apart een Belgische BB maken en een Nederlandse.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:52 schreef czvt het volgende:
[..]
BB 2025 is voor kinderen. De keuze van bewoners door BB kan je in vraag stellen als je hen vergelijkt met vorige jaren. Mensen met 1 of meerdere stoornissen zou je beter weren omwille van reacties. Bewoners doelbewust voortrekken is not done. BB is uitermate tolerant dit jaar. Vorige edities zijn mensen aangesproken op hun gedrag en zelfs eruit gezet. Dit jaar lijkt het mij dat het huis en regels niet door BB werd bepaald maar door de bewoners zelf. Bovendien dat er een Belg en Nederlander in de finale moet staan is oplichting t.o.v. de kijkers wat de stemming ook moge zijn.
Doen ze niet want RTL wil graag 'inclusief' zijn en daar vinden hun zo'n vibe minder deugen kijk maar naar Temptation Island, ook al gecanceld. Met De Bondgenoten zit je vaak aardig in de richting van De Gouden Kooi...ehhh Loods. Daar doen ze niet zo moeilijk bij Talpa.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:47 schreef superniger het volgende:
Het mag wel meer richting De Gouden Kooi.
Enn BB moet stoppen met bepaalde bewoners voor te trekken.
Grappig dat jij zegt dat jordy geen toneel stukje opvoerdequote:Op donderdag 3 april 2025 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Kleine aanvulling op mijn betoog hier boven;
Die papegaai was leuk, maar of het nou echt reuring heeft veroorzaakt, neen. Het waren kleine plagerijtjes af en toe een beetje gesnitch maar meer niet. Mag ook niet door naar 2026. Dat minimalistische van de eerste weken vond ik ook niet goed uitgevoerd. Doe dan een kamp rijk/arm maar dit vond ik wat militaristisch, ook met die SLOB en groene kleding en dan zo'n Elsa erbij die dat nog extra accentueert met haar defensie achtergrond. Te bedacht allemaal.
Moet zeggen dat ik wel erg traag op gang kwam in deze editie en dat had met name met de casting te maken, zoals ik eerder al beschreef, teveel te bedacht 'inclusief'. Gelukkig bleef iemand als Jordy over die gewoon zichzelf is en geen toneelstukje opvoert over. Denk dat kijkers dat toch het liefst hebben en die brengen het ver tot in de finale zo blijkt. Volgend jaar dus nogmaals kijken naar wat iemand kan, i.p.v. wat iemand is. Ik bedoel dan deelnemers die een verhaal willen vertellen aan de buitenwereld zoals Lennie b.v. en Wicky en ook een Elsa. Dat komt wat te belerend over en daar heeft de kijker een broertje dood aan.
Het is wel beter dat ze toch tot een dag voor de finale nog met zijn vieren zijn. Vorig jaar was de 4e deelnemer al vertrokken, op woensdag en dan moesten ze nog wachten tot zaterdag. Verder zou ik opteren voor meer deelnemers in de laatste week, 5 b.v. en dan elke dag 1 deelnemer eruit. Zo voorkom je dat het te rustig wordt en er weinig meer te beleven valt op de streams en qua content voor in de uitzendingen.
waarom zou er opeens een vips komen danquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:32 schreef freaky40 het volgende:
En open einde dus v.w.b. BB 2026. We weten dat tussen 1 en 31 augustus a.s.,dat is de maand waarin normaal gesproken altijd een nieuw seizoen wordt bevestigd, maar hopelijk geven ze er al eerder een klap op, misschien wel met een extra seizoen VIPS voordat de reguliere versie van start gaat in januari. Het huis staat toch leeg tot die tijd normaal gesproken.
Niets, het is wat sarcastisch bedoeld. Natuurlijk staan deze barakken niet op Funda. Het is dus gewoon met een knipoog, gemaakt door een stagiaire van de social media afdeling.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, wat moeten we van deze tweet maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |