Denk een meisje en jongenquote:Op maandag 31 maart 2025 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens de lokale nieuwssite gaat het om twee meisjes.
ADquote:De kinderen zijn voor het laatst gezien bij het station van de Overijsselse plaats. Het Amber Alert en het politiebericht over de vermissing melden niet of de twee familie van elkaar zijn.
Leek mij ook al, paar nieuws sites zijn abuis denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:54 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk een meisje en jongen
Hoezo zouden die uitgesloten zijn? Als vader of moeder ze meegenomen hebben zonder het recht daartoe te hebben, kan er nog best een Amber-alert uitgaan. Alleen zou ik dan wel verwachten dat diegene ook vermeld wordt.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:09 schreef Momo het volgende:
Ontvoerd, maar ze weten dus niet door wie? Neem aan dat ze dan eventuele moeder, vader of grootouders al hebben uitgesloten? Mocht daar drama zijn.
Dat bedoel ik ook, dan zou er bij staan "vermoedelijk meegenomen door X". En tegenwoordig zouden die persoon waarschijnlijk snel op de hielen zitten met alle technologie, camera's, GPS etc.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hoezo zouden die uitgesloten zijn? Als vader of moeder ze meegenomen hebben zonder het recht daartoe te hebben, kan er nog best een Amber-alert uitgaan. Alleen zou ik dan wel verwachten dat diegene ook vermeld wordt.
Ik vind zes uur na de ontvoering behoorlijk langzaam tot de amber alert.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Vanochtend voor het laatst gezien en nu al een Amber Alert, dat klinkt alvast niet best...
Hopelijk kan de OP snel weer leeg worden gemaakt.
Bij (in elk geval) NOS staat er expliciet bij vermeld dat die details op het moment niet bekend zijn. Zal ongetwijfeld aangevuld gaan worden, wie weet wat precies de situatie was vanmorgen.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat een vaag opsporingsbericht. Je vertelt niet of het bijvoorbeeld broer en zus zijn, je meldt niet wat voor kleding ze dragen ondanks dat ze "voor het laatst bij het station zijn gezien" waarbij ze naar ik aanneem gewoon kleren droegen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ote-zorgen~a58e36b5/quote:Niet bekend is op welke school de kinderen zitten. Basisscholen Het Avontuur en De Vuursteen zeggen van niks te weten. CBS De Spiegel geeft aan 'geen commentaar te geven'.
Hier niet: https://www.telegraaf.nl/(...)kt-zich-grote-zorgenquote:Op maandag 31 maart 2025 14:31 schreef spickel het volgende:
Waarom is een Amber Alert bericht op telegraaf.nl een premium bericht? Dat kan toch niet waar zijn.
Ja, maar op de foto zie ik alleen maar hele donkerbruine ogen. Geen lichte.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja wat ?
Nooit van creolen gehoord?
quote:Op maandag 31 maart 2025 14:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jezus gast als je in zo'n post het sarcamse nog niet kan proeven....Omdat sarcasme op internet wat minder goed overkomt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Inderdaad, het zijn bruine ogen. Bij lichte ogen denk ik aan blauw of lichtbruin. Dit is gewoon bruin.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, maar op de foto zie ik alleen maar hele donkerbruine ogen. Geen lichte.
Op YouTube krijg je soms voor videos over levensreddende handelingen eerst 2 non-skippable reclames.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:31 schreef spickel het volgende:
Waarom is een Amber Alert bericht op telegraaf.nl een premium bericht? Dat kan toch niet waar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |