Dat lijkt net een Harry Potter jasje van Jamai.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:54 schreef Eightyone het volgende:
Angela denkt er het hare van.
https://www.ad.nl/show/rt(...)ngen-op-tv~a7b44e6a/
De coaches kwamen ook steeds op precies het goede aantal deelnemers uit.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, en ik ken iemand die eraan mee heeft gedaan, en die zei dat alles al van tevoren is bepaald.
Unplugged is zeker leuk, commentaar en advies van Thomas is goed.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De coaches kwamen ook steeds op precies het goede aantal deelnemers uit.
En als ze 'spontaan' uit hun stoel sprongen en met de kandidaat mee gingen zingen, ging dat net wat te gladjes. Het programma ging sowieso ten onder aan overacting.
Kortom: teveel toneel. In de montagekamer gingen ze de boel vervolgens hysterisch stukmonteren. [ afbeelding ]
Wat er nu op zaterdag op SBS is bevalt me beter, dat wordt zonder al teveel gedoe in beeld gebracht. Daar had ik in eerste instantie weinig van verwacht. Al realiseer ik me dat dat Unplugged-programma ook gewoon van Talpa is.
Grote kans dat de volgende serie gewoon weer anderhalf miljoen kijkers trekt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |