SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
De regels veranderen tijdens het seizoen, omdat het toevallig uit komt. Het benadelen/bevoordelen van teams in de strijd voor/tegen degradatie/promotie. Het veiligheidsargument dat blijkbaar nu ineens niet meer speelt. Het verminderen van de waarde van een WT-status. Het veel te lang wachten met een keuze, waardoor de voorbereiding van teams de soep in loopt.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:42 schreef Slobeend het volgende:
Waarom vinden jullie het walgelijk? @:pistolero @:immerdebestebob
Ik las ergens dat het Tudor zou worden, maar dat leek me erg onlogisch.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb geen probleem met een extra ploeg in de grote rondes.
Kern PharmaGoden gaan weer schroeien in de Vuelta, erg mooi.
Er is echt ontzettend veel mis met dit besluit.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:42 schreef Slobeend het volgende:
Waarom vinden jullie het walgelijk? @:pistolero @:immerdebestebob
Dit vind ik dan weer minderwaardig.quote:While the UCI Management Committee has approved the unanimous request of the cycling families - adopted by the PCC on 26 March by ratifying the submitted regulatory changes, which will apply from 1 April 2025 -, it reiterates its commitment to the preservation of sporting equity and the primacy of sporting merit. To this end, it requests the PCC to consider, at its next meeting, the possibility of increasing to three the number of compulsory invitations to the Grand Tours awarded on the basis of the UCI World Team Ranking (cf. art. 2.1.007bis of the UCI Regulations) and of restoring, as of the 2026 season, the current number of two invitations (wild cards) left to the discretion of the organisers for UCI ProTeams.
Zou het wat uitmaken? Als ik af ga op de stand van dit seizoen, dan kan de Vuelta volgend jaar maar 2 Spaanse teams kiezen. Euskaltel kunnen we sowieso voor een lange tijd afschrijven, en Caja en Burgos zullen er hard voor moeten vechten.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer minderwaardig.
Sowieso ook een belachelijke regel, alles om de kleinere ploegen te pesten. Maar Caja en Burgos gaan dat wel redden.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Als ik af ga op de stand van dit seizoen, dan kan de Vuelta volgend jaar maar 2 Spaanse teams kiezen. Euskaltel kunnen we sowieso voor een lange tijd afschrijven, en Caja en Burgos zullen er hard voor moeten vechten.
Je ziet bepaalde teams (Baloise, Wagner) wel heel erg ver weg zakken qua niveau. Die wil je dan niet zien in een grote ronde. Nu zal dat niet gebeuren omdat ze niet Spaans of Italiaans zijn, maar toch. Het niveau van Euskaltel is ook wel zo erbarmelijk dat ze het niet verdienen.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso ook een belachelijke regel, alles om de kleinere ploegen te pesten. Maar Caja en Burgos gaan dat wel redden.
Maar daar draait het niet om, het is puur het beschermen van de Israels van deze wereld.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je ziet bepaalde teams (Baloise, Wagner) wel heel erg ver weg zakken qua niveau. Die wil je dan niet zien in een grote ronde. Nu zal dat niet gebeuren omdat ze niet Spaans of Italiaans zijn, maar toch. Het niveau van Euskaltel is ook wel zo erbarmelijk dat ze het niet verdienen.
Benieuwd hoelang dit dan al echt speelt en in hoeverre hij dan echt weer goed kan gaan sprinten straks.quote:
Ja dat is wel jammer. Zulke teams gaan nooit zo'n bagger seizoen hebben dat ze buiten de top-3 gaan vallen.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar daar draait het niet om, het is puur het beschermen van de Israels van deze wereld.
Hij behoort al niet meer tot de wereldtop. Dat wordt een nog moeilijker verhaalquote:
Vraag is dan of dit de belangrijkste oorzaak is van de matige prestaties. Als dit al veel langer speelt, kan het zijn dat hij na de operatie wel weer langzaam toe kan groeien naar dat niveau.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij behoort al niet meer tot de wereldtop. Dat wordt een nog moeilijker verhaal
Vooral een probleem als hij na de ingreep nog steeds niet vooruit komtquote:
Streep door 2025 in elk geval. Zou dit maar gewoon ontbinden. Als hij straks ooit weer fit is en nog gemotiveerd is, dan maar a la Valgren in de CT beginnen of zo.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij behoort al niet meer tot de wereldtop. Dat wordt een nog moeilijker verhaal
Valgren bleef wel altijd onder contract staan bij EF, alleen 1 jaar officieel bij de opleidingsploeg inderdaad. Dat kunnen ze met Jakobsen ook doen, maar denk dat ze eerst volgend jaar nog even afwachten. Straks blijkt dat hij er wel weer bovenop komt en zie je hem opeens sprints winnen voor een andere ploeg..quote:Op maandag 31 maart 2025 15:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Streep door 2025 in elk geval. Zou dit maar gewoon ontbinden. Als hij straks ooit weer fit is en nog gemotiveerd is, dan maar a la Valgren in de CT beginnen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |