Iets wat moeilijk te krijgen is maar iedereen wel blij van wordt iig.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil dit best graag maar had nooit zin om het te kopen
dit is geweldig
ik heb ook een roze koek gescoord, en zo taart eten. Goede dag vandaag
[..]mooi antwoord
ik wil ook zoiets over mezelf zeggen maar kan niks catchy bedenken
welk eten ben ik
Ik heb volgens mij 1 keer echt een amber bericht ontvangen... Gelukkig is het toen goed gekomen..quote:
Zwab, ik zei over mijquote:Op maandag 31 maart 2025 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets wat moeilijk te krijgen is maar iedereen wel blij van wordt iig.
welkequote:Op maandag 31 maart 2025 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb even Rammstein aangezet hier
Nu Sonne. Heb de Spotify playlist Zis iz Rammstein aangezetquote:Op maandag 31 maart 2025 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zwab, ik zei over mij
[..]
welke
doe ik even mee
dat is echt heel jammerquote:Op maandag 31 maart 2025 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wilde vandaag op de weg terug even lekker door een wat landelijker gebied fietsen, was dat pad afgesloten voor werkzaamheden...
Lekker, ik ga ook even luisterenquote:Op maandag 31 maart 2025 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu Sonne. Heb de Spotify playlist Zis iz Rammstein aangezet
Is ook wel weer zo maar ik kom ook gewoon even niet uit mijn woorden.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, hij woont in Nederland
Hopelijk worden ze snel gevonden.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg ook dat pushbericht
Er komen hier best vaak Burgernetmeldingen over vermiste kindjesquote:Op maandag 31 maart 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij 1 keer echt een amber bericht ontvangen... Gelukkig is het toen goed gekomen..
fixedquote:Op maandag 31 maart 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er komen hier best vaak Burgernetmeldingen over vermiste kindjes
Maar dat is eigenlijk altijd gewoon de normale "help ik keek 2 seconden nietop mijn telefoon en nu is mijn kind weg!!! Oh hij is in de speeltuin"
Maar dit is een echt Amber alert
Dat klinkt niet als namen voor kinderen uit 't Gooi.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Amber alert voor de 11-jarige meisje Leya'nyssa en de 6-jarige jongen M'qaydian.
Hopelijk komt er iemand op het lumineuze idee om de Afrikaanse pier op Schiphol in de gaten te houden.
ik zie echt veel leuke dingenquote:Op maandag 31 maart 2025 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die Chinese troep hoef ik niet.
Je Thais is nog niet goed genoeg?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik ging naar buiten om de honden de zeggen dat ze moesten stoppen met blaffen maar das niet gelukt
Naja, kindjes kunnen echt moeilijk snel weg zijn. Daarvoor heb je geen afleidende telefoon voor nodigquote:
Dat weet ik nietquote:
Ik zat ooit met pa in de Ikea te eten. Achter ons zat een ouder paar met een kind, ik neem aan hun kleinkind jaar of 4 schat ik . Zaten gezellig te kletsen, maar ondertussen liep dat kind weg. Even (een minuut ofzo) later sprak ik ze aan, of ze door hadden dat het kind weg was gelopen. Nee, dat hadden ze niet dus vrouw boos en man moest achter het kind aan..quote:Op maandag 31 maart 2025 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, kindjes kunnen echt moeilijk snel weg zijn. Daarvoor heb je geen afleidende telefoon voor nodig
quote:Op maandag 31 maart 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Ik heb nu risotto, opzich lekker maar je moet wel wat geduld hebben
Soms maar denk paar keer per jaar een paar dingetjes. Ik zie ook wel eens mensen voorbij komen die dan voor ¤200 daar dingen kopen maar dat ga ik echt niet doen.quote:
Als je het wel besluit te doen check iig goed de reviews eerst.quote:
Denk dat action zelfde kwaliteit is ?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit wat op Shein of Wish of Temu ofzo gekocht.
ooit wel op wish. wat een rommelquote:Op maandag 31 maart 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit wat op Shein of Wish of Temu ofzo gekocht.
Ja maar daar loop ik gewoon even naartoe, vind ik veel makkelijker.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat action zelfde kwaliteit is ?
Producten van Shein hebben niet de veiligheidsvoorschriften die in Europa gelden. Maar in Thailand hebben ze die ook niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Hier zijn die websites heel normaal. Ze kijken er niet echt op neer ofzo
Nee, maar zijn de producten in verhouding ook spotgoedkoop of zijn die prijzen daar voor hun normaal??quote:Op maandag 31 maart 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Hier zijn die websites heel normaal. Ze kijken er niet echt op neer ofzo
Nee daaromquote:Op maandag 31 maart 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Producten van Shein hebben niet de veiligheidsvoorschriften die in Europa gelden. Maar in Thailand hebben ze die ook niet.
Voor hun wat meer normaal jaquote:Op maandag 31 maart 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, maar zijn de producten in verhouding ook spotgoedkoop of zijn die prijzen daar voor hun normaal??
als je snapt wat ik bedoel
Ik heb tijdje terug voor het eerst en voor het laatst nep LEGO gekocht want wou voor die ¤20 euro wel eens proberen. Nou sommige stukjes moet ik nog vastlijmen omdat het niet vast geklikt blijft.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb regelmatig lego-achtige dingen besteld via die CHinese webshops... Soms zit er een misser tussen, maar vaak beleef ik er wel plezier aan...
ook crispy pork?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Hier in thailand heb je lazada en shoppee. Heb ik al veel besteld. verkopen ze echt alles
Ik wel. Vooral stickers en dingen voor carnaval. Dan boeit de kwaliteit niet zo.quote:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)egoblokken-van-beton deze?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb tijdje terug voor het eerst en voor het laatst nep LEGO gekocht want wou voor die ¤20 euro wel eens proberen. Nou sommige stukjes moet ik nog vastlijmen omdat het niet vast geklikt blijft.
Maar ik bedoel de "echte" nep LEGO niet die ieniemienieblokjes die jij maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |