"Gefeliciteerd Nizno"quote:Op maandag 31 maart 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de TT aanpassen omdat valse beschuldiging
Verzoekjes?
Ik kan uit de weg met een hoop schietgeweren, die kan ik zelfs demonteren, schoonmaken en weer in elkaar zetten binnen 10 minuten in het pikkedonker.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn van die kwetsvare figuren die als eerste omvallen als de Russen komen.
Kun je ze mooi Schoon geven aan mensen die ermee kunnen schietenquote:Op maandag 31 maart 2025 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan uit de weg met een hoop schietgeweren, die kan ik zelfs demonteren, schoonmaken en weer in elkaar zetten binnen 10 minuten in het pikkedonker.
Ik ga gewoon meteen dood dan, ik mis een beetje overlevingsdrang geloof ik.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn van die kwetsvare figuren die als eerste omvallen als de Russen komen.
De meeste toetsenbordridders weten niet eens dat schieten pijn doet ben ik bang.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je ze mooi Schoon geven aan mensen die ermee kunnen schieten
Dan eten de cavia's je op.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga gewoon meteen dood dan, ik mis een beetje overlevingsdrang geloof ik.
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke hondelul is er aan mijn TT geweest
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de TT aanpassen omdat valse beschuldiging
Verzoekjes?
Ik hoor ze al likkebaarden.quote:
Meer lijm.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe caaf moet nog een naam maar geen enkele naam blijft lekker plakken.
Misschien eens inspiratie opdoen op de begraafplaats ofzo.
Van alle namen die op de grafsteen staan de eerste letter pakken, die door elkaar husselen en kijken wat er uitkomt.quote:
Je bent zellufquote:Op maandag 31 maart 2025 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke hondelul is er aan mijn TT geweest
die linker is wel leukquote:Op maandag 31 maart 2025 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Een Turk, een blondje, een donkere vrouw en een homo,
https://www.telegraaf.nl/(...)erandert-er-nog-meer
Dit soort onnozele nep-correctheid is de aids van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |