De versterker zit ingebakken in de speaker, dus die zijn als het goed is op elkaar afgestemd. Het risico zal wat lager liggen. Zou me niet verbazen als er allerlei beveikiging in zit ook. Maar toch zou ik het niet aanraden om zomaar volgas te gaan.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 2 speakers. Edifier R1700BT.
Ja, maar grosso modo is de versterker leading en de speakers trailing. Een te sterke versterker kan wel de speakers opblazen maar niet andersom.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nja, als je een oude (matige) versterker hebt en er geen beveiliging op de output transistors zit, kan je misschien die transistors nog wel een genadeklap geven als ze gaan klippen.
Oh zeker. Het klinkt vooral als grootspraak. Maar ik wilde even pietluttig doen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar grosso modo is de versterker leading en de speakers trailing. Een te sterke versterker kan wel de speakers opblazen maar niet andersom.
en dan ook nog eens teringherrie afspelen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De versterker zit ingebakken in de speaker, dus die zijn als het goed is op elkaar afgestemd. Het risico zal wat lager liggen. Zou me niet verbazen als er allerlei beveikiging in zit ook. Maar toch zou ik het niet aanraden om zomaar volgas te gaan.
Sowieso aangifte doen bij de politie.quote:
echt he, wordt nooit wat meegedanaa!11!111!!!!!quote:Op maandag 31 maart 2025 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso aangifte doen bij de politie.
Lol.
"Ja we nemen het mee naar achteren".
Al genoeg stapjes gemaakt ook?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er wel klaar mee voor vandaag eigenlijk
ja had nog geen honger gehad...quote:
hmm, gaat ie ok?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja had nog geen honger gehad...
dus dan nu maar even wat maken, sla ik het avondeten over
zoooooooooooooooo mooiquote:
Die mensen leven nog in de Middeleeuwen.quote:
echooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooo gehad afgelopen donderdag... en zal woensdag ff bellen voor afspraak donderdag bij de huisartsquote:Op maandag 31 maart 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, gaat ie ok?
Heb je de dingens bij de dokter al gehad?
[..]
#DuimenVoorNiznoquote:Op maandag 31 maart 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
echooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooo gehad afgelopen donderdag... en zal woensdag ff bellen voor afspraak donderdag bij de huisarts
Dan zou ik zeker aangifte doen van de metalen draken doe overvliegen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mensen leven nog in de Middeleeuwen.
Of van die zelfrijdende koetsen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker aangifte doen van de metalen draken doe overvliegen.
oh, en kwam niks uit de echo?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
echooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooo gehad afgelopen donderdag... en zal woensdag ff bellen voor afspraak donderdag bij de huisarts
neequote:Op maandag 31 maart 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al genoeg stapjes gemaakt ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |