Fijn hè. Die klok vooruit.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het eigenlijk verrassend licht vanmorgen
Dit is serieus de makkelijkste visa tot nu toequote:Op maandag 31 maart 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal. Ze zouden een cursus moeten geven voor het aanvragen van een Thais visum, die je dan ook kunt opgeven.
Je hebt geen verduisterende gordijnen?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er wel even last van dat ik nu heel vroeg op moet staan als avondmens, maar dat is niet zo heel dramatisch verder.
Wat heeft dat te maken met een wekker die een uur vroeger gaat dan ik gewend ben?quote:
Sow.quote:
Tijd voor een horloge.quote:
Nee, ik mag niet meer op de chemische afdelingen komenquote:
Wat flauw!quote:Op maandag 31 maart 2025 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet meer op de chemische afdelingen komen
En dat te bedenken dat we nog dik 3 jaar berichten moeten lezen over Trump die rechtstreeks van de speld af lijken te komen.quote:
Alsof-ie zich nog iets gaat aantrekken van verkiezingen.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat we nog dik 3 jaar berichten moeten lezen over Trump die rechtstreeks van de speld af lijken te komen.
Jammer dat ze daar niet wat flexibeler mee omgaan.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat komt door bepaalde incidenten
Die gaat nooit meer de macht overgeven, of er moet een revolutie of burgeroorlog aan te pas komen.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsof-ie zich nog iets gaat aantrekken van verkiezingen.
Tja ik snap het wel als er steeds collega's verdwijnenquote:Op maandag 31 maart 2025 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar niet wat flexibeler mee omgaan.
Tot nu toe lijken de meeste Amerikanen makke schapen te zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaat nooit meer de macht overgeven, of er moet een revolutie of burgeroorlog aan te pas komen.
Daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsof-ie zich nog iets gaat aantrekken van verkiezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |